کد خبر 977190
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
طارمی

مهدی طارمی معتقد است حالا بهترین زمان برای انتقالش به باشگاه‌های اروپایی است و به همین دلیل فعلاً قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است. وقتی بازیکنی در سطح او تیم نداشته باشد، ناخواسته کلی شایعه درباره‌‎اش مطرح می‌شود. بستر برای این شایعات هم کاملاً فراهم است. نه تنها طارمی تیم ندارد، بلکه باشگاه پرسپولیس هم هنوز نتوانسته مهاجم موردنظرش را جذب کند.

مهدی طارمی چندی قبل با باشگاه مذاکره داشت. او با مهدی نبی، عضو هیئت‌مدیره باشگاه صحبت کرد و در طول مذاکرات گفت در صورتی که نتواند با باشگاهی در اروپا به توافق برسد، به پرسپولیس بازمی‌گردد. در این میان شایعات زیادی درباره انتقال او به لیگ فرانسه یا پرتغال شنیده می‌شود. در همین راستا مهدی در پاسخ به این سؤال خبرورزشی که قرار است به لیگ فرانسه، پرتغال یا لیگ دیگری برود، پاسخ داد: «هنوز معلوم نیست به کدام تیم می‌روم. هیچ چیز مشخص نشده است.»، اما سؤال کلیدی این بود که آیا ممکن است او به ایران بازگردد؟ مهدی گفت: «نه، امسال به لیگ برتر برنمی‌گردم.»

بیشتر بخوانید:

کالدرون و باشگاه پرسپولیس در یک چالش جدید


مهدی در واقع کدی درباره تیم جدیدش نداد ولی این جمله را قاطعانه گفت که فعلاً هدفی برای بازگشت به ایران ندارد. طارمی معتقد است حالا بهترین زمان برای انتقالش به باشگاه‌های اروپایی است. مهدی در این چند سال تلاش کرد برود ولی هر بار پیشنهاد خوبی دریافت نکرد. حالا، اما بعد از درخشش در جام جهانی و جام‌ملت‌ها این فرصت دست داده تا او بتواند به یک لیگ خارجی برود. گفته می‌شود این بازیکن از چند کشور از جمله پرتغال، بلژیک، فرانسه، آلمان و روسیه پیشنهاد دارد. خود مهدی هم از حضور در آسیا خسته شده و تصور می‌کند رفتن به اروپا می‌تواند باعث کشف تمام پتانسیل و توانایی‌اش شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    1 0
    منتظر نيستيم
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    1 0
    نياد بهتره
  • US ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    2 0
    به درک کسی منتظرش نیست
  • مهدی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    4 0
    سلام.چی شد این موضوع مهاجم.ما فقط طارمی رو میخواهیم و بس.این آقای عرب چکار میکند.حالا که طارمی باشگاه ندارد و آزاد است باید کاری کرد.لطفا شما اگر اطلاعی دارید خواهشا اطلاع رسانی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس