کد خبر 976771
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
ترامپ

دونالد ترامپ گفت برای آزادی «آساپ راکی» خواننده رپ سیاه‌پوست که به جرم ضرب و شتم یک نفر در سوئد زندانی شده با نخست‌وزیر این کشور صحبت می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از واشنگتن تایمز، رئیس‌جمهور آمریکا گفت برای آزادی خواننده سیاه‌پوست آمریکایی در سوئد که حتی او را شخصا نمی‌شناسد، تلاش می‌کند.

دونالد ترامپ دیروز جمعه گفت برای آزادی «آساپ راکی» خواننده رپ سیاه‌پوست که به جرم ضرب و شتم یک نفر در سوئد زندانی شده با نخست‌وزیر این کشور صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بایدن خطاب به ترامپ: باید مسابقه شنای سوئدی بدهیم

ترامپ که از دفتر کارش در کاخ سفید صحبت می‌کرد در این مورد گفت: من شخصا این خواننده را نمی‌شناسم اما بخاطر تقاضاهای بیشماری که برای کمک جهت آزادی او از انجمن‌ آمریکائیان آفریقایی‌ تبار شده است برای آزادی‌اش اقدام می‌کنم. وقتی می‌گویم آمریکایی آفریقایی تبار، فکر می‌کنم می‌توانم واقعا بگویم هرکسی از این کشور، زیرا ما همه یکی هستیم. خیلی‌ها از من خواستند که به «آساپ راکی» کمک کنم.

ترامپ گفت ابتدا ملانی همسرم من را در جریان این مشکل که برای این خواننده پیش آمده قرار داد.

ترامپ در ادامه افزود: در حال رایزنی با وزارت خارجه هستیم و امیدواریم که این خواننده را به زودی آزاد کرده و به خانه‌اش بازگردانیم.

این رپر که نام واقعی‌اش «رکیم مِیِرز» است، در کشور سوئد به اتهام ضرب و شتم بازداشت شده است. او متهم شده که به یک مرد در استکهلم سوئد حمله کرده است. ویدیوهایی هم منتشر شده که نشان می‌دهد او مردی را میزند و نقش بر زمین می‌کند بعد همراهان این خواننده نیز پس از اینکه آن مرد روی زمین می‌افتد او را زیر مشت و لگد می‌گیرند.

و اما این خواننده ادعا کرده که تنها اقدام وی در جهت دفاع از خود بوده و آن مرد به او حمله کرده است.

 این رپر ویدیویی به اشتراک گذاشته که در آن دو نفر از همراهانش به مردی می‌گویند که به آن‌ها نزدیک نشود و آن‌ها را تنها بگذارد و اینکه آن‌ها قصد دعوا با او را ندارند.

ترامپ همچنین گفته که «کانیه وِست» رپر مشهور جهان نیز از او خواهش کرده که در این مساله دخالت کرده و دنبال آزادی این خواننده را بگیرد. کانیه وست سال گذشته در اتاق کار ترامپ در کاخ سفید با وی دیدار و گفتگو کرد.

ترامپ در مسیر رفتن به محل بازی گلف در نیوجرسی در توئیتی نوشت: من با نخست‌وزیر بسیار با استعداد سوئد صحبت خواهم کرد که ببینم چه کار می‌توانیم برای آزادی این خواننده انجام بدهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
    1 0
    درودبرترامپ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس