کد خبر 976571
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
عابدزاده

امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ملی کشورمان گفت: فکر می‌کنم مردم از این سبک جدید بازی خوششان آمده و ما هم همین حس را داریم.

به گزارش مشرق، امیر عابدزاده در مورد شرایط این روزهایش در تیم ماریتیمو، آینده‌اش در این باشگاه پرتغالی، حضور ویلموتس در تیم ملی فوتبال، قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا و ... صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

 


*ابتدا در از شرایط خودت در ماریتیمو بگو؟

حدود سه هفته است که برای فصل جدید با ماریتیمو شروع کرده‌ام. فعلا در اردو هستیم و بازی‌های پیش فصل را انجام می‌دهیم. تا الان در چهار بازی تدارکاتی به میدان رفته‌ام، امیدوارم که روز‌های خوبی در انتظارم باشد.

*آینده‌ات چه می‌شود؟ قرار است در ماریتیمو بمانی یا از این تیم جدا شوی؟

فصل نقل‌وانتقالات تا ۳۱ آگوست ادامه دارد و من همه چیز را به ایجنتم سپرده‌ام. باید ببینم در آینده چه می‌شود. البته تمام تمرکزم روی ماریتیمو و تمریناتم است، چون دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارم. من بازیکن حرفه‌ای هستم و فقط تمرین می‌کنم تا پیشرفت کنم. بقیه ماجرا را به ایجنتم و باشگاه سپرده‌ام. هرچه صلاح باشد همان اتفاق رخ می‌دهد. من در هر تیمی باشم تمام تلاشم را برای موفقیت انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید:

پیام ویلموتس برای عابدزاده


*کمی در مورد تیم ملی و حضور مارک ویلموتس صحبت کن.

اردوی آخری که ما در تیم ملی بودیم اردوی بعد از پایان فصل بود و ویلموتس کاملا درک می‌کرد که بچه‌ها خسته هستند، اما با این وجود دو بازی دوستانه خوب با سوریه و کره‌جنوبی انجام دادیم.

*سبک بازی تیم ملی تغییر کرده، در این مورد چه صحبتی داری؟

فکر می‌کنم مردم از این سبک جدید بازی خوششان آمده و ما هم همین حس را داریم. خودم مشتاقم چیز‌های بیشتری از ویلموتس یاد بگیرم.

*همانطور که می‌دانی تیم ملی در انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا با تیم‌های عراق، بحرین، کامبوج و هنگ‌کنگ همگروه شد، به نظر گروه ساده‌ای است یا مشکل؟

واقعا دیگر در آسیا هیچ گروه و تیم ساده‌ای وجود ندارد. همه پیشرفت کرده‌اند و خوب هستند. دیگر برای ما رقیب ساده‌ای در آسیا وجود ندارد.

*از بین عراق و بحرین کدام تیم حریف سخت‌تری است؟

عراق که همیشه عراق است. خیلی جالب است که بازی دوستانه‌ای به همراه ماریتیمو با بحرین انجام دادیم و من هم ۷۰ دقیقه بازی کردم. با وجود اینکه ما ۲ بر صفر پیش بودیم، اما در دقایق پایانی بازی ۲ - ۲ مساوی شد. نمی‌دانم این تیمی که مقابل ما بازی کرد تیم اصلی بحرین بود یا خیر، اما در کل تیم خیلی خوبی بود. به نظرم بحرین می‌تواند یک حریف سخت برای تیم ملی باشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس