کد خبر 976503
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
سعید عزت‌اللهی

سعید عزت‌اللهی درباره شایعه انتقالش به استقلال گفت: «من هم خبر حضورم در استقلال را در رسانه‌ها خواندم، ولی همان‌طور که گفتم به احتمال زیاد در باشگاه روستوف می‌مانم و فصل بعد هم در روسیه توپ خواهم زد.»

به گزارش مشرق، سعید عزت‌اللهی، هافبک دفاعی تیم ملی در لیگ ایران؟ احتمالاً شما هم در نگاه اول این خبر را یک شوخی دانستید. سعید چند سالی است در اروپا بازی می‌کند. هر چند نیم‌فصل دوم سال گذشته برایش به خاطر مصدومیت در انگلیس بد تمام شد، اما کیست که نداند او هنوز می‌تواند در اروپا توپ بزند؟

عزت اللهی قاعدتاً به ایران نخواهد آمد. او با باشگاه روستوف قرارداد دارد، در حالی که خیلی‌ها به اشتباه اعلام کردند این بازیکن با انگلیسی‌ها قرارداد دارد. روس‌ها نشان داده‌اند بازیکن خوب پیدا کنند، به‌سادگی بی‌خیالش نمی‌شوند. سعید هم در تیم ملی و در رده باشگاهی این‌قدر خوب بوده که حالا روستوف به این سادگی بی‌خیالش نشود. این باشگاه بعد از اتمام قرارداد سعید و ردینگ سریعاً از این بازیکن خواست به تمرینات بازگردد. او استراحت کوتاهی در ایران داشت و هفته قبل به روسیه بازگشت و در تمرینات روستوف آفتابی شد.

دیروز وقتی درباره آخرین وضعیت عزت‌‎اللهی از او پرسیدم پاسخ داد: «همان‌طور که می‌دانید من دو فصل دیگر با باشگاه روستوف قرارداد دارم و به صورت قرضی به باشگاه ردینگ انگلیس رفتم. بنابراین وقتی قراردادم تمام شد باید به این باشگاه بازمی‌گشتم.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا با روستوف برای جدایی مذاکراتی داشته است، گفت: «من با باشگاه فعلاً صحبت خاصی برای جدایی نکرده‌ام. نمی‌دانم یکسری خبرها از کجا می‌آید، چون صحت ندارند.»

عزت‌اللهی درباره شایعه انتقالش به استقلال همچنین واکنش نشان داد: «من هم خبر حضورم در استقلال را در رسانه‌ها خواندم ولی همان‌طور که گفتم به احتمال زیاد در باشگاه روستوف می‌مانم و فصل بعد هم در روسیه توپ خواهم زد.»

بیشتر بخوانید:

بازگشت عزت‌اللهی به روستوف

9 شاگرد ویلموتس در جست‌وجوی تیم


خیلی‌ها امیدوارند سعید بتواند زود از روس‌ها جدا شود. میلاد محمدی هم از جمله بازیکنانی بود که گیر روس‌ها افتاد و خیلی سخت جدا شد. او مجبور شد تا روز آخر قراردادش بماند و در نهایت به بلژیک برود. وقتی از سعید در این باره پرسیدیم جواب داد: «باید ببینم در آینده چه می‌شود. هرچه خدا بخواهد پیش می‌آید. فعلاً تمرینات سنگینی انجام داده‌ام و تمرکزم روی روستوف است تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.»


بدین ترتیب ماجرای سعید و استقلال از بیخ و بن تکذیب می‌شود. آبی‌ها کلاً این‌قدر مشکل دارند که سمت بازیکنی در سطح سعید هم نروند. به هر حال روستوف که او را به تیم‌ها اروپایی نداده، به ایرانی‌ها هم نخواهد داد. تازه پول رضایتنامه این بازیکن و دستمزد او هم خیلی بالاست. او اگر قرار بود بیاید، استقلال باید هزینه خیلی گزافی می‌کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس