کد خبر 976183
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
شفر

روزنامه البیان امارات در گزارشی تحلیلی از تغییرات ترکیب بنی‌یاس با ورود وینفرد شفر نوشت.

به گزارش مشرق، روزنامه البیان امارات در تحلیلی در مورد تغییرات ترکیب بنی‌یاس با ورود وینفرد شفر نوشت: مربی با تجربه آلمانی به دنبال پوست‌اندازی و ساختن نسل تازه‌ای برای باشگاه بنی یاس است.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های شفر بعد از جذب ستاره استقلال

در گزارش این روزنامه با توجه به نقل و انتقالات صورت گرفته در باشگاه بنی‌یاس آمده است: آسمانی‌ها در فصل گذشته عملکرد درخشانی داشتند و در لیگ به عنوان سوم رسیدند اما نیمی از ترکیب تیم تغییر کرده و بازیکنان زیادی از بنی‌یاس جدا شدند. هر 3 بازیکن خارجی بنی‌یاس را ترک کردند و بعد از توافق با وینفرد شفر، سرمربی با تجربه آلمانی نفرات مورد نظر خودش را انتخاب کرد. با حضور شفر پوست‌اندازی در بنی‌یاس آغاز شده و مشخص است که او تیمی برای آینده می‌سازد.

عموما سن خریدهای شفر از 23 سال کمتر است. او تا امروز 4 بازیکن اماراتی زیر 23 سال را انتخاب کرده، همچنین قرارداد دو بازیکن جوان را تمدید کرده، ویکتور برزیلی و لوییس سرجیوی پرتغالی را جذب کرده که هر دو کمتر از 21 سال سن دارند و تنها آیاندا پاتوسی 26 ساله را به خدمت گرفته که مسن ترین خرید تیم محسوب می‌شود. البته این سیاست یک شمشیر دو لبه خواهد بود و کارشناسان در انتظار مشاهده نتایج بنی یاس هستند تا ببینند تیم جوان شفر می‌تواند موفقیت فصل گذشته را برای بنی یاس تکرار کند؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس