کد خبر 975908
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
رئال

رئال‌مادرید هم اکنون از حد مجاز بازیکن بیشتر داشته و باید 5 بازیکن خود را به تیم‌های دیگر منتقل کند.

به گزارش مشرق، باشگاه رئال مادرید به دلیل قانون لالیگا باید حداقل 5 بازیکن خود را به تیم های دیگر منتقل کند. آنها اکنون بیش از 30 بازیکن دارند که برای حضور در لالیگا باید اسم 25 نفر را ثبت کنند.

این مسئله باعث شده تا آ.اس مادرید روی جلد امروز خود عکس 5 خروجی احتمالی که مورد تایید زیدان نیستند را کار کند.

بیشتر بخوانید:

مخالفت پرس با درخواست زیدان

پرس و زیدان علاقه دارند با فروش این 5 ستاره 200 میلیون یورو را به خزانه باشگاه اضافه کنند تا بتوانند گزینه های مورد نظر خود را خریداری کنند.

*دنی سبایوس

ستاره اسپانیا در یورو زیر 21 ساله ها وضعیتی مبهم در تیم مادریدی دارد. تیم آرسنال و امری به وی بسیار علاقه دارند و خواهان جذب وی هستند. البته بودجه آرسنال 40 تا 50 میلیون یورو بوده و باید دید رئال مادرید آیا ستاره آینده را می فروشد.

از طرفی اگر سبایوس به آرسنال یا تیمی دیگر نرود، در تیم زیدان نیز جایی ندارد و اینگونه باید در تیم کاستیا یعنی تیم دوم رئال مادرید در لیگ دسته دوم بازی کند.

*خامس رودریگز

به گفته آ.اس ناپولی دیگر خامس را نمی خواهد و به نظر می رسد از خیر این بازیکن گذشته است. طبق گفته رسانه ها در روز های گذشته ناپولی بودجه برای خرید خامس نداشت و علاقه به جذب قرضی این ستاره بود که به همین دلیل مذاکره با رئال به توافق نرسید.

از طرفی اتلتیکومادرید به خامس علاقه داشته و این موضوع را رئیس باشگاه نیز تایید کرده است. هنوز خبری در خصوص مذاکره 2 تیم مادریدی منتشر نشده است.

*گرت بیل

بیل همچنان نمی خواهد که رئال را ترک کند از طرفی زیدان نیز علاقه ای به بازی دادن وی ندارد. وضعیتی کاملا مبهم که می تواند ستاره ولزی را کاملا نیمکت نشین کند. البته روز گذشته رسانه های انگلیس از علاقه تاتنهام به خرید بیل خبر دادند و باید دید چقدر این شایعه جدی است.

* مارکو آسنسیو – ایسکو

به گفته آ.اس زیدان به این 2 بازیکن اعتقاد نداشته و باشگاه رئال به همین علت به پیشنهادهای بالای 80 میلیون یورو جواب مثبت می دهد.

باشگاه رئال مادرید علاقه به جذب پوگبا دارد ولی پول کافی برای خرید ستاره فرانسوی ندارد. آیا رئال می تواند با فروش این بازیکنان به پروژه اصلی خود برای جذب ستاره های مورد نظر زیدان برسد یا خیر!؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس