کودک آزاری

تحقیقات جدید پلیس سوئد طی یک عملیات چهارروزه نشان داد دختران بسیاری زیر سن قانونی اما دارای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، داوطلبانه به آزار مردان همسباز تن می‌دهند.

سرویس جهان مشرق- وقتی مملکت آن قدر رها باشد که دختران 13 ساله در سایت‌های دوست‌یابی بتوانند آمادگی خود برای سکس در قبال پول را مطرح کنند، شکل‌گرفتن چنین باندهایی که دنبال کسب پول از پدوفیلی‌ها هستند، اصلاً چیز عجیبی نخواهد بود.

اما امیل ایسرجو رئیس اداره عملیات ملی پلیس سوئد اما از پرونده جدیدی که باز شده، شگفت زده شده است. تحقیقات جدید پلیس سوئد طی یک عملیات بزرگ با مشارکت 44 افسر نشان داد بسیاری از دخترانی که در سایت‌های دوست‌یابی برای سکس اعلام آمادگی می‌کنند، اولاً زیر سن قانونی هستند و ثانیاً خیلی از آنها در کودکیِ خود تجربه سوءاستفاده جنسی را داشته‌اند و حالا بواسطه دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، داوطلبانه به آزار مردان هوسباز تن می‌دهند. 

او می‌گوید وقتی به اقلیت‌ها می‌رسیم، تقاضا میان افراد زیر 18 سال برای پذیرش رابطه جنسی در ازای پول، «خیلی گسترده» است زیرا آنها به دلیل احساس نیاز به کمک دیگران، زودتر به پیشنهادهای دروغ پاسخ مثبت می‌دهند. ایسرجو گفت تا کنون 9 کودک با پلیس همکاری کرده‌اند و برخی از این کودکان از مردانی صحبت می‌کنند که به آنها گفته‌اند برای یافتن دوستان بیشتر می‌خواهند به آنها «کمک» کنند.

«ما با کودکان آغاز کردیم و توانستیم در سایت‌های مختلف، آگهی‌هایی را بیابیم که آنها خودشان پُست کرده بودند». شش منطقه از هفت منطقه پلیس کشور سوئد، درگیر این پرونده شده‌اند که علاوه بر سوءاستفاده جنسی از کودکان با رضایت آنها، کار برخی از آنها به تجاوز و پورنوگرافی از کودکان هم رسیده است. در واقع برخی از قربانیان، برای دوست‌یابی آگهی داده بودند اما در دیدار حضوری با اصطلاحاً دوست خود،‌ مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

ایسرجو می‌گوید برخی از این سایت‌ها، عملاً «شبکه فحشا» شده‌اند که عمده قربانیان آنها، «دختران زیر سن قانونی هستند که مدتها است قربانی تجاوز و جرائم مشابه بوده‌اند» تا جایی که حالا به «نوعی رفتار خودآزارانه» کشیده شده‌اند.

منبع

https://polisen.se/aktuellt/nyheter/2019/juli/framgangsrik-insats-mot-sexuell-exploatering-av-barn

https://sputniknews.com/society/201907151076248109-swedish-police-uncover-widespread-child-prostitution-on-sugar-dating-sites

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    23 13
    ازدواج زیر 18 سال باید ممنوع شود تا در عوض مثل سوئد پیشرفته شویم.
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      6 16
      زمان بلوغ زمان ازدواجه؛اما با جامعه ولنگار ما ودخترای زیاد وزنان مطلقه وبا نوع فرهنگ مادی گری وپورپرستی ما به مشکل خواهند خورد مگر پدر ومادر پشتیبان وراهنما باشند!
    • IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      7 11
      ازدواج زیر30سال باس ممنوع شود چه معنی داره افراد زیر30 ازدواج کنند غیر از نفهمی چیزی نمی تونه باشه
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      0 1
      بیشتر طلاقها واسه سن ۳۰سال به بالاست,کسی که تا ۳۰سال فهمیده نشده بالاتر که بره نفهمترم میشه!تا ۳۰سال چطور نیازهای جنسی وروحی روبرطرف کنه؛با دوست دختر بازی ویه روز پیش این ویه روز پیش اون!دیگه اصلا ازدواج میکنه؟!
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    0 0
    غرب = زباله دانی...
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    11 14
    آمریکا و اروپا و اسرائیل کثافتخانه جهان هستن که هر روز یک جنبه از کثافتهای فرهنگیشونو میبینید با این وضع کثیفی که دارن به خودشون اجازه میدن درباره حقوق بشر صحبت کنن و از احکام قرآن انتقاد کنن.. تف به آمریکا و اتحادیه اروپا و صهیونیستها
  • حسین ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    6 13
    دوستان اصلاح طلب بخوانندبخصوص خانم محیط زیست که حالابعدازفراغت سروسامان دادن آن ،باتمام توان مشغول بهبوداوضاع خانواده وزنان است.ماهم پیشرفت می خواهیم مثل سوئد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس