کد خبر 975841
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
فریدون زندی

بازیکن سابق استقلال تهران می‌گوید این تیم دور از حواشی و اتفاقات عجیب می‌تواند فصل خوبی را با سرمربی جدید خود سپری کند.

به گزارش مشرق، فریدون زندی درباره اینکه شرایط استقلال را پیگیری می‌کند یا خیر گفت: خبرها را که دنبال می‌کردم از جدیت آقای استراماچونی مطلع شدم و امیدوارم که این جدیت تا پایان ادامه داشته باشد. استقلال فصل را با سرمربی ایتالیایی آغاز کرده است. سرمربی که در اینترمیلان حضور داشته و با این تیم در سری آ رقابت داده قطعا تجربه فوق العاده‌ای دارد که کمک حال استقلال می‌شود.

او ادامه داد: درباره استقلال این را هم می‌دانم که بازیکنان زیادی از تیم جدا شده‌اند. بعد از سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری که هر دو برای پیراهن استقلال زحمت کشیده‌اند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم، پژمان منتظری هم از تیم جدا شده و این کمی نگران کننده است. امیدوارم که این جدایی‌ها به استقلال ضربه نزند ولی تجربه نشان داده است تیم‌هایی که زیاد بازیکنان جابجا می‌کنند زمان زیادی لازم دارند تا به هماهنگی برسند.

بازیکن سابق استقلال درباره جدایی آیاندا پاتوسی از استقلال گفت: مطمئنا وقتی یک بازیکن باکیفیت از تیم برود زمان می‌برد تا جالی خالی او پر شود. پاتوسی بازیکن باکیفیتی بود که در زهردارتر شدن حملات به استقلال کمک می‌کرد. اینکه چرا این بازیکن جدا شده موضوعی است که مسئولان مربوطه باید پاسخ بدهند اما این جدایی در نقل و انتقالات رخ داده و در اواسط فصل نیست که خیلی نگران کننده باشد. استقلال بازیکنان باکیفیتی در این پست دارد و قطعا یکی از برنامه‌های استراماچونی این خواهد بود که بازیکن طراحی را در این پست آماده کند.

بیشتر بخوانید:

مدیران استقلال با استعفا هواداران را خوشحال کنند

زندی درباره جذب دیاباته گفت: یک مهاجم بلندقامت. به نظرم استقلال به یک مهاجم گلزن نیاز داشت. از شرایط و آمادگی این بازیکن خبر ندارم ولی مشکل خط حمله استقلال در فصل گذشته مشهود بود. امیدوارم دیاباته که با نظر سرمربی به تیم ملحق شده خیال هواداران در خط حمله را راحت کند.

او درباره اینکه استقلال در فصل جدید می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد یا خیر، اظهار داشت: استقلال همیشه یکی از تیم‌هایی است که شانس قهرمانی آن بالاتر از سایر تیم‌ها خواهد بود. ابتدا باید مشخص شود که تیم با چه برنامه‌ای پیش می‌رود. اگر حواشی و اتفاقات عجیب مانع از راه استقلال نباشد، من به تیم استراماچونی که اسکلت آن جوان‌تر شده است خوش بین هستم.

زندی در پایان درباره اینکه بازوبند کاپیتانی به وریا غفوری رسیده گفت: وریا با توجه به مصدومیت‌هایی که یک دوره او را از دوران آمادگی کنار گذاشته بود فصل گذشته یکی از بهترین‌های استقلال بود که به همراه تیم ملی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را هم تجربه کرد. او بازیکن پرتلاشی است و امیدوارم بازیکنان همراه با کاپیتان جدید برای قهرمانی و موفقیت تلاش کنند تا شاهد روزهای خوش برای استقلال باشیم.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    0 1
    ایرانی گفت یا آلمانی ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس