کد خبر 975306
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
ورزشگاه دستگردی

ورزشگاه دستگردی تهران از بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران میزبانی نمی‌کند.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در هفته‌های اخیر بار‌ها تاکید کرده اند که تا زمان مجهز شدن ورزشگاه‌های کشورمان به زیر ساخت‌های بلیت فروشی الکترونیکی، نصب دوربین‌های مداربسته از مبادی ورودی تا سکوها، گیت‌های ورودی، صندلی‌های شماره دار، اتاق کنترل، جدا سازی و تفکیک فضا‌های بیرونی تا سکو‌ها و مسیر‌های تردد تماشاگران میهمان، میزبان و عوامل اجرایی، نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را برگزار نمی‌کنند.

این موضوع مصوبه شورای امنیت کشور و مسئولان یگان ویژه هم است تا از این طریق از تکرار حوادث و حواشی‌ای که در سال‌های اخیر در فوتبال ایران شاهد بوده ایم جلوگیری شود.

برهمین اساس مدیران عامل باشگاه‌ها و مسئولان اداره ورزش و جوانان استان‌هایی که در لیگ برتر فوتبال نماینده دارند، اقدام به تجهیز ورزشگاه‌ها به موارد مورد تاکید فدراسیون کردند به شکلی که طبق اعلام محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکنون ورزشگاه آزادی تهران، ورزشگاه شهدای شهر قدس، تختی آبادان، فولاداهواز، امام رضا (ع) مشهد، غدیر اهواز، نقش جهان اصفهان، فولادشهر اصفهان و شهید مهدوی بوشهر مشکلی برای میزبانی دیدار‌های لیگ برتر ندارند.

بیشتر بخوانید:

ورزشگاه تراکتور برای لیگ آماده می‌شود؟

البته تاکنون امکان برگزاری بازی‌های لیگ در ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان، وطنی قائمشهر، ثامن الائمه مشهد، تختی جم بوشهر، بهنام محمدی مسجد سلیمان و شهید باهنر کرمان فراهم نشده است.

طبق اعلام یکی از مسئولان سازمان لیگ، ورزشگاه شهید دستگردی تهران (پاس قوامین) برای میزبانی لیگ برتر آماده نیست و با توجه به اینکه تامین امکانات زیرساختی آن طول می‌کشد، باید گفت این ورزشگاه از برگزاری بازی‌های لیگ نوزدهم محروم خواهد بود.

تیم سایپا تهران تا پایان دور رفت فصل پیش لیگ برتر بازی‌های خود را در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس