کد خبر 975251
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
امیر روستایی

امیر روستایی در فصل گذشته به طور متوسط هر یک ربع‌، یک شوت به سمت دروازه حریفان می‌زد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس بعد از اینکه موفق به جذب رضا شکاری نشد و این بازیکن به تراکتور پیوست، سراغ هم‌بازی او رفت. امیر روستایی که فصل قبل در پیکان بود، در تیم ملی امید هم‌بازی شکاری است. روستایی روز قبل با پرسپولیس به توافق رسید تا به کمک خط حمله این تیم برود. امیر روستایی در 238 دقیقه از لیگ هجدهم برای پیکان بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس مهاجم تیم امید را به خدمت گرفت

امیر روستایی در پیکان معمولا زننده ضربه نهایی بود و علاقه‌ای به ارسال پاس کلیدی نداشت. این بازیکن طبق آمار متریکا 15 شوت در این مدت کوتاه به سمت دروازه حریفان شلیک کرد که علاقه او به شوت‌زنی را نشان می‌دهد. البته دقت شوت روستایی پایین بود و فقط 3 شوت از این 15 تلاش روستایی برای گلزنی، در چارچوب بود. امیر روستایی فصل گذشته 11 مرتبه هم اقدام به ثبت دریبل کرد که 9 تلاش او ناموفق بود و موفق به ثبت فقط دو دریبل شد. امیر روستایی در پست‌های هافبک تهاجمی، وینگر و مهاجم برای پیکان بازی کرده و بهترین عملکردش در تک مسابقه‌ای بود که به عنوان وینگر چپ بازی کرد و تنها گلش را هم زد.

مجموعا روستایی سه فصل در لیگ برتر برای پیکان بازی کرد. او در 1494 دقیقه‌ای که در مسابقات حضور داشت 2 گل زد و 1 پاس‌گل داد. همچنین سه مرتبه هم از حریفان پنالتی گرفت که جالب است 2 پنالتی از این 3 پنالتی را مهدی شیری بازیکن فعلی پرسپولیس گل کرده بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس