کد خبر 975220
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
دروغ ترامپ درباره لغو اقدام نظامی علیه ایران؛ ترامپ مانند ببر می‌غرّد و مانند گربه وحشت‌زده عمل می‌کند

همین چند هفته قبل بود که برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی تحریم ظریف شد. سپس خبر آمد که آمریکا درباره این تحریم، دست نگه داشته است.

به گزارش مشرق،  محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

آنها که می گفتند ترامپ دنبال مذاکره است و برویم با او مذاکره کنیم، چرا اکنون در برابر تحریم و توهین های آمریکا علیه آقای ظریف ساکتند؟ چه قدر ترامپ و پمپئو، به واسطه همین جماعت ماموریت دار یا زیادی پیاده، مانور مذاکره دادند.

همین چند هفته قبل بود که برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی تحریم ظریف شد. سپس خبر آمد که آمریکا درباره این تحریم، دست نگه داشته است.

اما پمپئو وزیر خارجه آمریکا، امروز  از اعمال محدودیت برای تردد وزیر خارجه ایران در نیویورک (شرکت در نشست‌ تخصصی سازمان ملل) خبر داده و گفته است "ظریف و هیات ایرانی تنها می‌توانند بین مقر سازمان ملل و محل اقامتشان و همچنین اقامتگاه سفیر ایران در سازمان ملل رفت و آمد داشته باشد".

آیا این مدل رفتار تحریمی و توهین آمیز، کمترین رنگ و بوی استقبال از مذاکره و تعامل توام با احترام دارد؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محسن IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    36 11
    جناب ایمانیِ عزیز! وقتی ما دائماً و با تاکید، هر گونه مذاکره را رد می کنیم، انتظار دارید رفتار طرفِ مقابل همچنان و تا ابد رنگ و بوی استقبال از مذاکره داشته باشد؟ اصلاً چه استقبالی؟ مگر ما پیشنهاد مذاکره داده ایم که آنها استقبال کنند؟ البته اشتباه نشود. من نمی گویم چرا مذاکره نمی کنیم. فقط می گویم وقتی صریحاً می گوییم مذاکره نمی کنیم دیگر نباید انتظاری هم از طرف داشته باشیم.
  • محسن IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    1 0
    چرا ساکتند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس