کد خبر 973643
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
سردار آزمون

سایت باشگاه لیورپول انگلیس خبر مربوط به سردار آزمون را منعکس کرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ در شرایطی در دیدار سوپرکاپ روسیه مقابل تیم لوکوموتیو به برتری دست یافت که گفته می‌شد نمایندگانی از باشگاه لیورپول برای زیر نظر گرفتن عملکرد سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت در ورزشگاه حضور داشتند.

روزنامه «مترو» انگلیس امروز مطلبی را درباره احتمال انتقال آزمون به لیورپول منتشر کرده است که این مطلب در سایت باشگاه لیورپول هم قرار گرفته؛ موضوعی که نشان می‌دهد انتقال مهاجم تیم ملی به این باشگاه انگلیسی جدی است.

در مطلب «مترو» که در سایت لیورپول منعکس شده، آمده است: «بر اساس گزارش‌ها از روسیه، لیورپول سردار آزمون مهاجم تیم سنت پترزبورگ را زیر نظر گرفته و فُرم خوب این بازیکن ایرانی نمایندگان (لیورپول) را تحت تأثیر قرار داده است. بازیکن ۲۴ ساله اول فوریه امسال از روبین کازان به سنت پترزبورگ رفت و از آن زمان به طور مرتب گلزنی کرده است.

بیشتر بخوانید:

زنیت به دنبال معاوضه سردار آزمون با هافبک سلتیک

آزمون در ۱۷ مسابقه، ۱۴ گل به ثمر رسانده است؛ شامل دو گل در سوپرکاپ روسیه که شنبه گذشته به ثمر رساند. دیداری که طبق ادعای «SovSport» نمایندگان و ناظران لیورپول در آن حضور داشتند. زنیت در این مسابقه با نتیجه ۲ به ۳ شکست خورد اما عملکرد آزمون به گونه‌ای بود که نمایندگان مرسی‌ساید (لیورپول) تأیید کردند او همان استعداد درخشانی بود که فکرش را می‌کردند. لیورپول برای اولین بار در نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۱۷ با سردار آزمون لینک شد اما او به خاطر اینکه بیشتر بازی کند، علاقه‌ای به این انتقال نشان نداد.»

در ادامه این مطلب صحبت‌های سردار آزمون درباره علاقه باشگاه لیورپول هم آمده است: «در پنجره نقل و انتقالات زمستان گذشته صحبت‌هایی از علاقه لیورپول برای جذب من مطرح بود با این حال احساسم این بود که انتقالم در آن مقطع زمانی درست نبود. اگر آن موقع به لیورپول می‌رفتم فقط چند بازی می‌کردم و بیشتر زمان را روی نیمکت بودم چون آنها می‌خواستند فقط یک جای خالی را پر کنند. می‌خواهم برای پیشرفت به یک تیم بزرگ بروم. مطمئنم که در آینده‌ای نزدیک برای یک تیم تاپ اروپایی بازی خواهم کرد.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد CA ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    3 3
    سایت رسمی لیورپول پایینش می گه این خبر ما نیست و ما تعییدش نمی کنیم (خبر مترو هست) Source: Metro This story has been reproduced from the media. It does not necessarily represent the position of Liverpool Football Club.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس