کد خبر 970413
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
آثار ماده مخدرکوکایین در نقاط مختلف پارلمان انگلیس

اندکی پس از اعتراف کاندیدهای انتخابات نخست‌وزیری بریتانیا به مصرف مواد مخدر، آثار کوکائین در دستشویی‌های پارلمان این کشور خبرساز شده است.

به گزارش مشرق، طی یک بررسی، آثار کوکائین در نقاط مختلف ساختمان پارلمان بریتانیا از جمله محوطه‌ای که دفاتر قانونگذاران در آن قرار دارد یافت شد.

بیشتر بخوانید

علت نگرانی اروپا از نخست وزیری "جانسون"

به نوشته خبرگزاری «تاس» به نقل از روزنامه انگلیسی «سان»، از کیت‌های ردیاب کوکائین، شامل نوارهایی صورتی که در تماس با کوکائین به رنگ آبی در می‌آیند برای این بررسی استفاده شد.

از میان ۹ ناحیه از این ساختمان که مورد نمونه‌برداری قرار گرفت، در ۴ ناحیه شواهدی از ذرات مواد مخدر مشاهده شد.

بیشترین مقادیر آثار ذرات کوکائین در یک سرویس بهداشتی یافت شد که تنها توسط نمایندگان پارلمان، مقامات عالی‌رتبه خبرنگاران پارلمانی و مهمانان دعوت شده، قابل دسترسی است.

هفته گذشته، «مایکل گوو» وزیر محیط‌زیست انگلیس اعتراف کرد هنگامی که در جوانی خبرنگار بود گاهی کوکائین مصرف می‌کرد. پس از آن شماری از نمایندگان پارلمان نیز به‌طور علنی اعتراف کردند که سابقه مصرف مواد مخدر را دارند.

«دومینیک راب» وزیر سابق برگزیت و دیگر کاندید انتخابات نخست‌وزیری بریتانیا نیز اعلام کرد در دوران تحصیل در دانشگاه حشیش می‌کشید.

دو رقیب نهایی راه یافته به دور آخر رقابت بر سر تصاحب مقام نخست‌وزیری بریتانیا، «بوریس جانسون» وزیر امور خارجه سابق و «جرمی هانت» وزیر امور خارجه کنونی این کشور نیز گفته‌اند در گذشته ماریجوانا مصرف می‌کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس