کد خبر 969984
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
قطبی و مسئولان فولاد

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره پیشنهاد مدیران این باشگاه به او گفت: «من هیچ پیشنهادی از پرسپولیس ندارم و کوچک‌ترین تماسی از سوی این باشگاه با من گرفته نشد. اگر مذاکره‌ای بود، حتماً آن را اعلام می‌کردم.»

به گزارش مشرق، هنوز برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بود و به کارش ادامه می‌داد که شایعه عجیبی در فضای فوتبال ایران پیچید: «افشین قطبی در فصل نوزدهم، هدایت پرسپولیس را برعهده می‌گیرد.» این خبر مثل پتک بر سر هواداران پرسپولیس فرود آمد و آنها را دچار شوک کرد. البته شایعه‌ای بیش نبود ولی به قدری جدی گفته شد که پرسپولیسی‌ها را ترساند. قطبی در فصل هفتم با پرسپولیس به قهرمانی در لیگ رسید اما در لیگ هشتم عملکرد دلچسبی نداشت.

در بازگشت به لیگ ایران، یک نیم فصل کاملاً متوسط با فولاد سپری کرد و حالا دوباره قصد خروج از لیگ ایران را دارد ولی شایعه دوم، عجیب‌تر و پیچیده‌تر بود: «محسن خلیلی به همراه وکیل قطبی و یک ایجنت در رستورانی که متعلق به دایی افشین قطبی است، دیدار کردند و خلیلی قول داد زمینه حضور این مربی روی نیمکت پرسپولیس را فراهم کند.»

این شایعه البته توسط تمام کسانی که نام شان در خبر آمده، تکذیب شد ولی شرایط را برای همه سخت کرد. این روزها، قطبی خارج از مرزهای کشور مشغول استراحت است. با او تماس گرفتیم و مصاحبه نسبتاً طولانی داشتیم که می‌خوانید:

*در ابتدا، در مورد جدایی از فولاد صحبت کنید. آیا رازی در این اتفاق، پنهان بود؟
هیچ رازی وجود ندارد. ما می‌خواستیم با توجه به پتانسیلی که در باشگاه فولاد وجود داشت از جمله استادیوم عالی و امکانات حرفه ای، یک تیم خوب و حرفه ای بسازیم. برنامه من این بود که با فولاد به جمع تیم‌های بالای جدول برسم و بتوانم قدرت فوتبال خوزستان را نشان بدهم ولی مدیریت باشگاه نظر دیگری داشت.
 

*آنها مخالف برنامه‌های شما بودند؟
اصلاً این طور نیست. من با مدیران فولاد چند جلسه هم برگزار کردم. همه می‌خواستند به تیم کمک کنند ولی شاید نمی‌توانستند که این کار را انجام بدهند. هر کسی، دلایل خاص خودش را دنبال می‌کند و من هم آن کسی نیستم که به دنبال ذهنیت دیگران بروم. وقتی فهمیدم انتظارات من برآورده نمی‌شود، تصمیم به قطع همکاری گرفتم.

بیشتر بخوانید:

همه مشتریان صندلی برانکو

*آیا امکان بازگشت شما به لیگ برتر وجود دارد؟
همیشه این امکان برای من وجود دارد. دیدید که با پیشنهاد فولاد خوزستان برگشتم و شاید با پیشنهاد تیم‌های دیگر مواجه شوم. یک موضوع مهم هم وجود دارد. من قهرمان لیگ ایران و سرمربی تیم ملی بودم پس انتظارات از من بسیار بالا است و باید بتوانم انتخابی داشته باشم که پاسخگوی انتظارات باشد. نمی‌خواهم در مورد آینده با شما حرف بزنم فقط منتظر اتفاقات بعدی می مانم.


*برسیم به سوال اصلی؛ پرسپولیسی‌ها با شما صحبتی کرده اند؟
نه. چطور؟
 

*شایعه شده وکیل شما با محسن خلیلی و چند نفر دیگر برای بازگشت به پرسپولیس جلسه داشته؟
نه این طور نیست. من اصلاً از آن چه می‌گویید، خبری ندارم. قطعاً اگر چنین موضوعی وجود داشت، خلیلی یا وکیلم با من تماس می‌گرفتند و همه چیز را می‌گفتند.
 

*پس همه این شایعات را تکذیب می‌کنید؟
وقتی اتفاقی رخ نداده، چرا باید دروغ بگویم؟ من هیچ پیشنهادی از پرسپولیس ندارم و کوچک‌ترین تماسی از سوی این باشگاه با من گرفته نشد. اگر مذاکره‌ای بود، حتماً آن را اعلام می‌کردم. نه از سوی مدیران باشگاه با من تماسی گرفته شده و نه با وکیلم که در تهران است. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم.
 

*فصل آینده مربی گری نمی‌کنید؟
بله حتماً. همین حالا هم چند پیشنهاد از اروپا و آسیای شرقی دارم ولی هنوز کارم را شروع نکرده ام چون برای یک انتخاب خوب باید احتیاط زیاد و مطالعه فراوانی داشته باشم. نمی‌خواهم یکباره سراغ انتخاب بعدی بروم. فکر می‌کنم این بار هم به باشگاه خوبی بروم.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس