با عبور از روزهای بحرانی صنعت خودرو که به واسطه تحریم های یکجانبه دولت امریکا بر خودروسازی ایران حاکم شده بود، شرکت های خودروسازی توانسته اند با همکاری شرکای خارجی خود و استفاده از ظرفیت های سازمانی ثباتی را در تولید خودرو ایجاد کنند.

زمان آن فرا رسیده است تا یکبار دیگر با ارائه راهکارهای متفاوت در فروش و در نظر گرفتن منافع مشتریان، در پی پویایی بیشتر این صنعت در کشور باشیم.

شرکت کرمان موتور در نظر دارد طرح مشارکت در تولید را از ۱۰ تیر ماه ۹۸ آغاز نماید. طرح های فروش خودرو موسوم به مشارکت در تولید، از اواخر دهه ۸۰ در بازار خودرو ایران به کار گرفته شد و به واسطه امتیازات و مزایایی که در طرح های مشارکت در تولید گنجانده شده است، همیشه از انتخاب های نخست اشخاصی بوده است که به بازار خودرو نگاه چندجانبه دارند.

خرید خودرو در طرح های مشارکت در تولید، جز اینکه به واسطه جذب سرمایه در بازه زمانی طولانی تر منجر به رونق تولید در صنعت خودرو می شود، از جمله سرمایه گذاری های شخصی نیز محسوب می شود که از بازده مناسبی برخوردار است به دلیل اعتبار و اعتماد پایدار در صنعت خودرو، سرمایه گذاران نگرانی از بابت سوخت شدن یا از بین رفتن سرمایه خود نخواهند داشت حتی در شرایطی مانند آنچه در بحران اخیر صنعت خودرو تجربه کردیم چرا که همگان دیدیم در این شرایط نیز افراد سودهای مناسبی از بابت سرمایه گذاری در طرح های فروش خودرو دریافت کردند.

شرکت در طرح های فروش خودرو به صورت مشارکت در تولید، به دلیل اینکه سرمایه های خرد را وارد عرصه تولید می کند سهم بالایی در ایجاد مشاغل پایدار ایفا می کند.

ارائه این طرح ها از سوی خودروسازان ضمن اینکه منجر به جذب نقدینگی سرگردان در بازار می شود از ورود این سرمایه ها به چرخه مخرب دلالی و مشاغلی که تاثیری در چرخه تولید ندارند جلوگیری می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس