امیرحسین صادقی

کاپیتان سابق استقلال در خصوص جدایی احتمالی منتظری و پایان کار مهدی رحمتی در استقلال صحبت کرد.

به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال از دست مدیران این باشگاه دلخور است وی معتقد است نباید رفتاری که در گذشته با بزرگان شده در استقلال این بار در قبال پژمان منتظری و مهدی رحمتی نیز تکرار شود با صادقی در خصوص حضور استراماچونی، جدایی مهدی رحمتی و نخواستن پژمان منتظری از سوی باشگاه دقایقی به صحبت پرداختیم که می‌خوانید:

همبازی قدیمی نیامده از کادر فنی استقلال جدا شد.

با او تلفنی صحبت کردم امیدوارم هر جا هست موفق باشد خیلی دوست دارم یک روز کمک قربانی در هر تیمی باشم چون هم پسر بادانش و هم باشخصیتی است در مورد این اتفاق هم باید بگویم عدم هماهنگی باشگاه و سرمربی بود به نظر من سرمربی استقلال هیچ شناخت آسیایی ندارد اما حالا چگونه پیروز را نخواسته جای تعجب دارد البته این نشان می‌دهد فوتبال هر کی به هر کی است یا نمی‌دانسته و یا به او گفته‌اند. به نظر من باید مسئولان استقلال در این زمینه دقت بیشتری می‌کردند.

فکر می‌کنید چرا استقلال این همه حاشیه دارد؟

استقلال مربی، بازیکن و مدیر بزرگ می‌خواهد شما نگاه کنید روی پیراهن استقلال دو ستاره وجود دارد که نشانه دو باره قهرمانی در آسیا است درست است که تیم‌هایی مثل تراکتور، ذوب‌آهن، سپاهان، کم کم خودشان را به تیم‌های استقلال و پرسپولیس نزدیک کردند اما هنوز این دو تیم پرطرفدارترین ایران هستند. شاید مدیران استقلال کارنامه خوبی داشته باشند اما کارآیی خوبی نداشتند معلوم نیست در این باشگاه چه می‌گذرد. خطیر به عنوان معاون به استقلال آمده شش ماه نیست همه‌اش دنبال اختلاف انداختن و درگیری است معلوم نیست قصدش از آمدن به استقلال چیست اگر قلبت آبی است پس معلوم نیست چه کاره‌ای زیرا خیلی‌ها قبل از تو به استقلال آمدند هیچ وقت اسمشان اندازه تو مطرح نبود اما کارآیی‌شان بیشتر بود از دعوا با علیرضا حقیقی آمدی و معروف شدی. با عالم و آدم دعوا می‌کنند معلوم نیست برای کار آمده است یا برای شهرت. به جای اینکه دنبال مطرح کردن اسمت باشی دنبال بازیکن باش. کامران منزوی را ببینید بهتر است کمی از او یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید:

مقصر شکایت پروپیچ از استقلال مشخص شد

این روزها پژمان منتظری به نوعی سوژه است قبول دارید باشگاه به نوعی با پژمان سر ناسازگاری دارد؟

حقیقت را می‌گویم معلوم است استقلال پژمان را نمی‌خواهد واقعیت‌هایی را که من چندی پیش اعلام کردم پژمان دنبالش را گرفت و گفت من از شما یک سوال دارم مدیرعامل استقلال می‌گوید من یکی از مسئولان سابق استقلال را خیلی وقت است که ندیدم پس ایشان در دوره سرمربیگری مجیدی در استقلال چه کار می‌کرد مردم همه چیز را می‌فهمند این قدر سر مردم کلاه نگذارید ایشان سمتی در استقلال دارد یا نه را نمی‌دانم اما خیلی از مواقع دخالت می‌کرد.

فرهاد مجیدی هم از استقلال به تیم ملی امید رفت.

مثل روز برایم روشن است که مجیدی بااین همه محبوبیت باید سرمربی استقلال می‌شد و قطعاً تا هفته هشتم و نهم به استقلال بازمی‌گردد. یاد امیرخان در سال ۸۱ افتادم به استقلال آمد و می‌بینید که پرافتخارترین مربی تاریخ استقلال است قطعاً مجیدی هم روزی این عناوین را کسب خواهد کرد. من می‌گویم استراماچونی هم در استقلال مانند برانکو در پرسپولیس موفق خواهد شد اما نمی‌گویند برانکو قبل از اینکه به پرسپولیس بیاید نزدیک به هفت سال سرمربی تیم ملی ایران بوده و آشنایی کاملی با اخلاق ایرانی‌ها داشته قرار نیست الان استراماچونی عصای حضرت موسی باشد و تمام مشکلات استقلال را حل کند ایشان هنوز بازیکنان استقلال نمی‌شناسد اما در حرف زدن بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند شاید هم نمی‌داند پرافتخارترین تیم آسیا را به او دادند.

مهدی رحمتی هم از استقلال جدا شد و به پدیده رفت.

شاید باورتان نشود من ناراحت‌ترین کسی بودم که فهمیدم رحمتی از استقلال رفته است شاید ما در خیلی از مواقع باهم اختلاف سلیقه داشتیم اما بعد از جدایی خسرو و پژمان تیم به یک بزرگ‌تر نیاز دارد. تو را خدا کاری را که با من صادقی، پیروز، خرمگاه، عنایتی، هاشمی‌نسب، طالب‌لو و سهراب بختیاری‌زاده انجام دادید با رحمتی نکنید کمی مدیریت را از فتح‌اله زاده یاد بگیرید او جانش را هم برای بازیکنان استقلال می‌داد.

فکر می‌کنید چرا این رفتارها با بزرگترهای استقلال می‌شود؟

شما شک نکنید از روزی که از باشگاه استقلال رفته‌ام چهار سال است که دستم از این باشگاه کوتاه شده است فقط یک بار زنگ زدند آنقدر خوشحال شدم گفتم ببین چه شده است که استقلالی‌ها دوباره یاد من افتادند اما جالب است بدانید گفتند داریم محرویم می‌شویم بیا رضایت بده! ما هم گفتیم باشد به احترام عمونصی و دکتر نوروزی این کار را انجام می‌دهم فتحی را که من نمی‌شناختم خطیر هم که تازه آمده بود اما در این شش ماه پیشرفت خیلی خوبی داشته است؛ آقای فتحی تیم استقلال را بعد از شش سال قهرمان کن قول می‌دهم کارگر باشگاه شوم!

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس