کد خبر 969037
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
چاقوکشی در عروسی خون به پا کرد

پسر نوجوان که در یک جشن عروسی به هواخواهی از پدرش، یکی از مهمانان را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش مشرق، این جنایت ساعت یک بامداد نوزدهم بهمن سال ۹۵، در یک تالار عروسی در منطقه یافت آباد تهران اتفاق افتاد و جوان ۲۴ ساله‌ای به نام نادر به قتل رسید. در این عروسی چند نفر از مهمانان در حال رقص محلی با چوب بودند که بین آن‌ها نزاع در گرفت و در جریان زد و خورد جوانان، بستگانشان هم به طرفداری از آن‌ها وارد نزاع شدند، اما در این میان یک جوان کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند. مأموران هنگام بازبینی دوربین‌های مدار بسته تالار عروسی، تصویر نوجوانی را دیدند که چاقویی از زیر پیراهنش درآورد و نادر را مجروح کرد. این نوجوان ۱۶ ساله به‌نام فرید دستگیر شد و در بازجویی گفت: آن شب در مراسم عروسی، نادر با چاقو به سمت پدرم حمله کرد. من هم به هواخواهی از پدرم، چاقویی را که زیر لباسم بود، بیرون آوردم و ضربه‌ای به او زدم و در شلوغی جمعیت فرار کردم.

بیشتر بخوانید:

قتل دو دختر به دست عموی جنایتکار

فرید پس از اعتراف به قتلی که مرتکب شده بود در شعبه پنجم دادگاه کیفری محاکمه شد، اما به خاطر اینکه ۱۶ سال داشت قضات او را به پرداخت دیه وپنج سال حبس محکوم کردند. با این حال قضات دیوان عالی کشور حکم را تأیید نکردند، چراکه اظهار داشتند اینکه در جلسه هفت نفره کمیسیون پزشکی قانونی اعلام شده بود متهم دارای رشد و کمال عقلی نیست، برای ما محرز نشده است. همین عبارت کافی بود که حکم صادر شده با نقض قضات روبه‌رو و بار دیگر متهم درشعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کیخا و با حضور یک مستشار محاکمه شد. در آغاز جلسه اولیای دم باردیگر برای متهم قصاص خواستند. پس از پایان جلسه نیز قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    3 0
    یا خدا تو عروسی ادم می کشند تو دعوا چیکار می کنند اون هم در حال رقصیدن خدا رحم کنه
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    4 3
    من کمتر عروسی دیدم چوب بازی کنند,حداقل توش دعوا نشه؛آقا جمع کنید این مسخره بازیا رو ,دوتا جوان میخوان ازدواج کنند, اینا دیوانه بازی درمیارن.
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    0 0
    والا.جنبهرندارید چوب بازی نکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس