برایان هوک

فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگو با اسکای نیوز عربی گفت که واشنگتن هیچ گونه پیامی از طریق عمان به ایران نفرستاده است.

به گزارش مشرق، «برایان هوک»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اعلام کرد که واشنگتن به اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران ادامه خواهد داد.

او شنبه (یک تیر) در گفت‌وگو ویژه با شبکه اسکای نیوز عربی ایران را به ترویج و انتشار خشونت در منطقه غرب آسیا متهم کرد و گفت: «فشارها علیه ایران تا زمانی که این کشور رفتار خود را تغییر دهد ادامه خواهد داشت».

بیشتر بخوانید:

ترامپ: دوست دارم زودتر از خاورمیانه خارج شویم

هوک مدعی شد که تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران، باعث خواهد شد که این کشور از عواید فروش نفت که ۵۰ میلیارد دلار است، محروم شود.

فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران، تهران را به تلاش برای سیطره بر غرب آسیا متهم کرد و گفت که آمریکا سعی می‌کند جلوی «صدور انقلاب» از سوی ایرانی‌ها را بگیرد.

ایران همه وساطت‌ها را رد کرده است

فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در مورد ادعای خبرگزاری رویترز که گفته بود آمریکا از طریق عمان پیامی به تهران فرستاده، مدعی شد که ایران اطلاعات غلطی ارائه داده و آمریکا چنین پیامی را به تهران نفرستاده است. او گفت که بین ایران و آمریکا هیچ‌گونه گفت‌وگویی وجود نداشته است.

برایان هوک گفت که ایران همه وساطت‌های پیشنهاد شده از سوی کشورها را رد کرده است. او مدعی شد که ایران با حضور در عراق، سوریه و لبنان به دنبال ایجاد «هلال شیعی» است.

او بار دیگر ادعای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در چرایی امتناع واشنگتن از پاسخ به سرنگوی پهپاد آمریکا در حریم هوایی ایران گفت که رئیس جمهوری آمریکا «خویشتن‌داری کرد و او نگران کشته شدن مردم بود».

او گفت که دیروز در عربستان سعودی با مقام‌های این کشور دیدار کرده و امروز (شنبه) با اماراتی‌های دیدارهایی داشته است و همه این دیدارها به منظور تبادل اطلاعات بیشتر بین سه طرف جهت تأمین امنیت تردد در آب‌های خلیج فارس و بین‌المللی صورت گرفته است.

برایان هوک مدعی شد که مردم ایران به ترامپ به این دلیل که با «حمله محدود» مخالفت کرده، احترام قائل اند!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    48 9
    فقط مرگ بر آمریکا
  • ناشناس IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    8 1
    الان دقيقا وقت اين هست كه تنگه ي هرمز راببنديم تا امريكا و اذناب اش در منطقه از نفت محروم شوند.
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    10 1
    چی زده این ؟؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    8 1
    اینا کلا تو فازن دروغایی که خودشون میگنو باورکردنر
  • DE ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    7 0
    خاک بر سرتون انقلاب ایران به امریکا هم صادر شده خودتون رو به اون راه زدید!
  • پرواز IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    5 0
    از وقتی شنیدم که ترامپ برای کشته نشدن ایرانیها از فرمان حمله خودداری کرده بغض عجیبی گلوی منو درگیر کرده چقدر این مرد دل رحم و مهربونه چقدر جنسش از بلوره یه مرد بارانی فقط نمیدونم چرا .... هبچی بابا ولش کن ...... اونایی که تو یمن و افغانستان و عراق و سوریه و میانمارو سودان و نیجریه و بعضی جاهای دیگه کشته میشن که آدم نیستن
  • شهریار IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    7 0
    اگر ما ضعیف بودیم . سناریوی غرب برای ما یا سوریه بود یا یمن. آنها می دانند اگر با ما درگیر شوند هیچ جای خاورمیانه جایی برای حضور نخواهند داشت. ما قادریم تمام اماکن حضور و تجمع آنها را در هر جای منطقه در ظرف یک ساعت اول درگیری شخم بزنیم . این قدرت واقعی. ویرانگر و مداوم خواهد بود. مسئله این است که برای آنها دشوار است بپذیرند ما یک ابرقدرت واقعی هستیم و بالاخره در یک نبرد مستقیم خواهند فهمید و آن زمان دیگر جرات حضور در اقیانوس هند را هم نخواهند داد.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    9 1
    حمله محدود.خخخخخ. بگو از تلفات و افتضاح بیشتر ترسیدم. یه عده آدم الکی خوش هم به حرفهای شما دلخوشند. ما ایرانی هستیم. غربزده و پادو نیستیم.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 6
    پس آماده شوید برای حمله ای بسیار عظیم به سرتاسر خاک ما.
  • خسروی IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    0 0
    آقای هوک باید بگم هوشششش.ففط مونده که....لااله الاالله میترسم دهن باز کنم حرفی که لیاقتشون باشه بزنم منتشرنشده فقط میگم بسوزیددرازدست دادن پهپادوحیثیت و...ما که داریم باموشکامون حال میکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس