کد خبر 968330
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
دنیزلی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه بازیکن مصدوم به درد من نمی‌خورد، گفت: مصدومیت و طولانی بودن زمان رسیدن به مرز آمادگی، دلیل فسخ قرارداد «سیلو فریرا دوس‌سانتوس» است.

به گزارش مشرق، مصطفی دنیزلی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: هواداران راجع به جدایی «دوس سانتوس» سوالاتی دارند؛ به همین دلیل به اطلاع هواداران می‌رسانم که این بازیکن مصدوم بود و همچنین مدت زمان زیادی برای رسیدن به مرز آمادگی نیاز داشت.

بیشتر بخوانید:

ترابی پرسپولیسی ماند!

مبلغ قرارداد حسینی در استقلال مشخص شد

وی خاطرنشان کرد: زمانی که بنده تمرینات را شروع می‌کنم، ضرورت دارد بازیکنان صد درصد از نظر فیزیکی آماده باشند و ما می‌خواهیم از همین روز اول کار را جدی آغاز کنیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص تمرینات این تیم گفت: دومین جلسه تمرینی تیم را امروز برگزار می‌کنیم و رفته رفته وضعیتمان بهتر می‌شود، کادر فنی به بازیکنان ملی‌پوش چند روز بیشتر فرصت استراحت داده و مدیریت تیم نیز اقدامات لازم در خصوص نقل و انتقالات و جذب بازیکنان داخلی و خارجی را انجام می‌دهد، سعی داریم به موفقیت رسیده و هواداران را خوشحال کنیم.

دنیزلی با اشاره به اضافه شدن نفرات جدید به تیم، بیان کرد: کار اصلی ما در اردوی آمادگی پیش فصل با حضور تمام بازیکنان، انجام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس