کد خبر 968081
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
میزان افزایش شهریه‌های مهدهای کودک اعلام شد

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، میزان افزایش شهریه مهدهای کودک در سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، حبیب‌الله مسعودی فرید در ارتباط با میزان افزایش شهریه‌های مهدهای کودک در سال جاری اظهار کرد: بنا بر اعلام کارگروه تنظیم بازار، مهدهای کودک حداکثر تا ۲۹ درصد می‌توانند شهریه مهدکودک خود را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: البته رقم اشاره شده، حداکثر افزایش است و قطعاً در برخی از استان‌ها شهریه‌ها کمتر از رقم فوق افزایش می‌یابد و در واقع شهریه‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی تعیین و ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: پیش بینی می‌شود طی هفته آینده جلسات سه جانبه سازمان حمایت از مصرف کننده، نماینده مهدهای کودک و سازمان بهزیستی در هر استان برگزار شود و در ارتباط با میزان افزایش شهریه مهدهای کودک تصمیم گیری کنند.

فرید با اشاره به اینکه شهریه مهدهای کودک در هر استان متفاوت خواهد بود، گفت: به عنوان مثال شهریه مهدهای کودک در تهران با خرم آباد و شیراز و سایر شهرها متفاوت خواهد بود و در واقع شهریه‌ها بر اساس اعلام کمیته اشاره شده اجرا می‌شود.

وی در ارتباط با زمان اجرای بخشنامه جدید شهریه‌ها افزود: تا ۱۰ تیر شهریه‌های جدید اعمال خواهد شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با اجرا فوق برنامه‌ها در مهدهای کودک تصریح کرد: لیست این برنامه‌ها نیز به مهدهای کودک ابلاغ خواهد شد و مهدها موظف به اجرای آنها خواهند بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس