رهبر انقلاب

رهبر انقلاب افزودند: رئیس جمهور امریکا چند روز پیش با جنابعالی دیدار و گفتگو و درباره ایران هم صحبت کرد، اما بعد از بازگشت از ژاپن، بلافاصله تحریم پتروشیمی ایران را اعلام کرد، آیا این پیام صداقت است؟

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با آقای آبه شینزو نخست وزیر ژاپن و هیأت همراه تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران هیچ اعتمادی به امریکا ندارد و تجربه تلخ مذاکرات قبلی با امریکا در چارچوب برجام را به هیچ وجه تکرار نخواهد کرد زیرا هیچ ملت آزاده و عاقلی مذاکره تحت فشار را نمی پذیرد.

در ابتدای این دیدار آقای آبه شینزو نخست وزیر ژاپن خطاب به مقام معظم رهبری گفت: من قصد دارم پیام رئیس جمهور امریکا را به جنابعالی برسانم.

رهبر انقلاب اسلامی خطاب به نخست وزیر ژاپن گفتند: ما در حسن نیت و جدی بودن شما تردیدی نداریم اما در خصوص آنچه از رئیس جمهور امریکا نقل کردید، من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمیدانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: مطالبی را که بیان خواهم کرد، در چارچوب گفتگو با نخست وزیر ژاپن است زیرا ما ژاپن را کشوری دوست می دانیم، اگرچه گلایه هایی نیز وجود دارد.

ایشان با اشاره به صحبت های نخست وزیر ژاپن مبنی بر اینکه ترامپ به او گفته «امریکا قصد تغییر رژیم در ایران را ندارد»، تأکید کردند: مشکل ما با امریکایی‌ها موضوع تغییر رژیم نیست، زیرا آنها اگر چنین قصدی هم داشته باشند، قادر به اجرای آن نیستند، همانطور که رؤسای جمهور قبلی امریکا، در چهل سال گذشته، برای نابودی جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند اما نتوانستند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: اینکه ترامپ می گوید قصد تغییر رژیم را ندارد یک دروغ است زیرا اگر می توانست این کار را انجام دهد، انجام می داد اما نمی تواند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به صحبت های نخست وزیر ژاپن مبنی بر درخواست امریکا برای مذاکره درباره موضوع هسته ای، گفتند: جمهوری اسلامی ایران به مدت پنج، شش سال در موضوع هسته ای با امریکا و اروپایی ها در قالب ۱ + ۵ مذاکره کرد و به یک نتیجه هم رسید، اما امریکا زیر این توافق و قرارداد  قطعی زد، بنابراین کدام فرد عاقلی است که دوباره با کشوری که زیر تمام توافق ها زده، مذاکره کند؟

رهبر انقلاب اسلامی به بخش دیگری از صحبتهای نخست وزیر ژاپن مبنی بر عزم امریکا برای جلوگیری از ساخت سلاح هسته ای بوسیله ایران اشاره کردند و افزودند: ما با سلاح هسته ای مخالفیم و فتوای شرعی من حرام بودن ساخت سلاح هسته ای است اما این را بدانید که اگر ما قصد ساخت سلاح هسته ای داشتیم، امریکا هیچ کاری نمی توانست بکند و اجازه ندادن امریکا، هیچ مانعی ایجاد نمی کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه انباشت سلاح هسته ای نیز اقدامی خلاف عقل است، خاطرنشان کردند: امریکا به هیچ وجه صلاحیت حرف زدن درباره اینکه کدام کشور سلاح هسته‌ای داشته باشد یا نداشته باشد، ندارد زیرا امریکا، چند هزار کلاهک هسته ای در انبارهای خود دارد.

ایشان با اشاره به سخنان نخست وزیر ژاپن مبنی بر اینکه امریکا آماده مذاکرات صادقانه با ایران است، خطاب به آقای آبه گفتند: ما این حرف را اصلاً باور نمی کنیم زیرا مذاکرات صادقانه از جانب شخصی همچون ترامپ، صادر نمی‌شود.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: صداقت در میان مقامات امریکایی بسیار کمیاب است.

حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به نخست وزیر ژاپن افزودند: رئیس جمهور امریکا چند روز پیش با جنابعالی دیدار و گفتگو و درباره ایران هم صحبت کرد، اما بعد از بازگشت از ژاپن، بلافاصله تحریم صنایع پتروشیمی ایران را اعلام کرد، آیا این پیام صداقت است؟ آیا این نشان می‌دهد که او قصد مذاکره صادقانه دارد؟

ایشان تأکید کردند: ما به هیچ وجه تجربه تلخ مذاکره چند سال اخیر با امریکا را تکرار نخواهیم کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به روند مذاکره با امریکایی‌ها در چارچوب برجام گفتند: بعد از توافق هسته ای، اولین کسی که برجام را بلافاصله نقض کرد، شخص اوباما بود، همان کسی که درخواست مذاکره با ایران کرده و واسطه هم فرستاده بود.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: این تجربه ما است و جناب آقای آبه بدانید که ما این تجربه را تکرار نمی کنیم.

ایشان با اشاره به سخنان نخست وزیر ژاپن مبنی بر اینکه ترامپ گفته «مذاکره با امریکا موجب پیشرفت ایران خواهد شد»، تأکید کردند: ما به لطف خداوند، بدون مذاکره با امریکا و با وجود تحریم هم به پیشرفت خواهیم رسید.

رهبر انقلاب اسلامی با استقبال از پیشنهاد نخست وزیر ژاپن برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کردند: ژاپن کشور مهمی در آسیا است و اگر به گسترش روابط با ایران تمایل دارد باید اراده قاطع خود را نشان دهد، همانگونه که برخی کشورهای مهم این اراده را نشان داده اند.

ایشان با اشاره به دشمنی های چهل ساله امریکا با ملت ایران و ادامه این دشمنی ها، افزودند: ما معتقدیم از طریق مذاکره با امریکا، مشکلات ما حل نخواهد شد و هیچ ملت آزاده ای، مذاکره زیر فشار را قبول نخواهد کرد.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به بخشی از سخنان نخست وزیر ژاپن مبنی بر اینکه امریکایی‌ها همواره می خواهند طرز فکر و عقاید خود را به دیگر کشورها تحمیل کنند، گفتند: اینکه شما این واقعیت را تصدیق می کنید، خوب است و این را هم بدانید که امریکایی‌ها در تحمیل دیدگاههای خود به هیچ حدی قانع نیستند.

در این دیدار که آقای روحانی رئیس جمهور کشورمان هم حضور داشت، آقای آبه شینزو با اشاره به مذاکرات خود در تهران ابراز امیدواری کرد این گفتگوها زمینه گسترش بیشتر همکاریها را فراهم کند.

منبع: khamenei.ir

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    چه محترمانه نشسته باید یه چیزایی یاد بگیره
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      6 18
      چی شد؟ دلواپس نمیشید؟
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      29 3
      چرا صداوسیما با محافظه کاری یا سفارشی بخشهای زیاد ‌و مهم فرمایشات رهبری را در اخبار مختلف پخش نکرد؟ ترسید برخی مکدر شوند و بودجه اش کم شود؟
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      17 14
      آدم جلوی ولی امر مسلمین جهان باید هم مودبانه بشین این همه ازیاد گرفتن میگی از این بنده خدا یاد یخورده ادب یاد بگیر
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    خدا را بغیر حساب شکر . از داشتن چنین رهبر با عظمتی.
    • SG ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      8 19
      در اين پنجاه دقيقه اين رهبر با عظمت چه فرموده اند؟
    • یک ایرانی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      25 16
      فدای حضرت آقا بشم که همیشه مثل کوه محکم وهمزمان با بصیرت مقابل زیاده خواهی دشمنان ما ایستاده اند.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    39 14
    هر کسی با هر نیتی بیاد تو این کشور خیالم راحته که رهبر هوشیار حواسش هست. خدارو شکر
  • حسین IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    20 2
    روحانی همیشه ناراحت
  • علی از توکیو JP ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    37 18
    از قلب ژاپن, گوش بفرمان رهبری هستیم. لبیک یا خامنه ای
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    25 3
    ظریف استعفا نداد؟؟؟؟!!!!!!!!!
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    28 8
    امروز بار دیگر عظمت ملت ایران و عزت رهبر مردم ایران به رخ دنیا کشیده شد
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    22 6
    الحمدلله.
  • امین IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    22 5
    تکبیر!
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    27 2
    امید است رئیس هم این جور اعتماد به نفس، عزت نفس، اعتماد به توانایی های خودمان، شجاعت و ... را هم یاد بگیرد
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    24 7
    دیدید برای میانجگیری فرستادن عمان فایده نکرد گنده ترش فرستادن هرکی بفرتسید از مذاکره خبرید نیست حتی اگر ...
  • همایون US ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    23 6
    زنده باد رهبر عزیزمون
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    22 6
    ظریف یاد بگیر ...
  • محمد IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    31 5
    من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمیدانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد. کدخداپرستان جوابتون گرفتید آرزوی مذاکره توسط رهبری دفن شد اشتباه قبلی دوباره تکرار نمیشه
  • علی آقو IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    25 8
    عشق فقط رهبری، با شکوه و هوشمند و مقتدر به امید ظهور هر چه زودتر آقا امام زمان و از بین بردن این همه ناعدالتی در جهان
  • FR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    30 4
    احسنت، احسنت، یک فدایی جدید از نوع آزادمرد وطن دوست داری، یکجایی باید عملا در دهان امریکا و انگلیس زد و آن زننده ایران خواهد بود تا جهان را از استعمار و بردگی مدزن خارج کند، اصلاح طلبان زردوست و عشق قدرت و انحصار طلب اربابیت، فقط تا نوک دماغشان را میبینند!!! بخدا قسم اگر همین الان با این موقعیت دولت دست غیر اصلاح طلبان بود نه تنها دنبال مذاکره نبودن بلکه با اجنبی کمک میکردن تا ایران و دولت وقت را بکوبد!!!! زمان احندی نژاد دیدیم چه هیزم بیاری شده بودن‌ اکر قرار مذاکره باشد باید دولت عوض بشود و استعفا بدهد کدام دولت بعد از شکست یک مذاکره دوباره مذاکره جدید میکند؟!!! کمی از دولت لعنتی انگلیس یاد بگیرید شما که باهمید. درود مخصوص بر همه ظالم ستیزان و استعمار ستیزان
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    22 5
    جوابتو گرفتی ؟,,, حلا برو خونت جناب آبه
  • مسعود دیپلمات IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    8 0
    درود بر خامنه ای مرگ بر آمریکا شینزوآبه همانند هایکوماس به ایران آمدند تا روحانی را از جنگ احتمالی در صورت نقض برجام از طرف ایران بترسانند. میانجیگری ژاپن در مقام قربانی بمباران اتمی نیز در همین رایطه معنی دارد. این در حالی است که امام راحل جنگ را بر اساس قرآن کریم برای ما نعمت دانسته است. قرآن کریم در رابطه جنگ با کفار چنین دستور میفرماید : از خدا و نماینده او اطاعت کنید و از او روی مگردانید﴿1﴾ و اجابت کنید خدا و نماینده اش را وقتی شما را به چيزى فرا میخواند كه به شما حيات مى ‏بخشد ﴿2﴾ درغیراینصورت بترسید از فتنه‏ اى كه تنها به ستمكاران شما نمى ‏رسد و بدانيد كه خدا سخت‏ كيفراست ﴿3﴾ 1- يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَوَلَّوْا عَنْهُ وَأَنْتُمْ تَسْمَعُونَ ﴿۲۰﴾ 2- يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَجِيبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُمْ لِمَا يُحْيِيكُمْ ﴿۲۴﴾ 3- وَاتَّقُوا فِتْنَةً لَا تُصِيبَنَّ الَّذِينَ ظَلَمُوا مِنْكُمْ خَاصَّةً وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ ﴿۲۵﴾ سخن آخر اینکه اگر از اول هم گوش به شرایط رهبر میدادیم ، گرفتار فتنه های بعد از برجام نمیشدیم.
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    26 11
    جانها فدای رهبر
  • FR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    21 5
    درود بر رهبری معظم انقلاب .....منبع انرژی در این دوران بی منطقی و دوران بی رحم مادی......
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    25 4
    تنها کسی که تو این مملکت مدیریت بلده آقای خامنه ای هستن
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    23 2
    چقدر خوب،منطقی و در شان ملت بزرگ ایران پاسخ شینزو را دادند؟ واقعا افتخار می کنم به داشتن چنین بزرگ فرهیخته ای
  • فاوو IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    31 1
    اقتدار شیعه در تاریخ پس از صدر اسلام به برکت جمهوری اسلامی بی سابقه می باشد./ هیچ حکومتی مانند چهل سال اخیر ایران در تاریخ جهان مستقل نبوده است./ برقرار باد نظام ولائی ، ان شاءالله حضرت امام خامنه ای ، مقام عظمای ولایت پرچم خونین ، منقوش به پیام امام و شهداء را به دست مبارک حضرت صاحب الامر خواهد رساند.
  • AU ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    24 3
    زنده باد رهبر باغیرت و با معرفت و هوشیار ایران جناب خامنه ای بزرگوار
  • AU ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    18 2
    زنده باد رهبر باغیرت و با معرفت و هوشیار ایران جناب خامنه ای بزرگوار
  • DE ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    20 3
    زنده باد رهبر عزیزمان . فرمایش ایشان حرف دل انسانهای آزاده است .
  • لارستان بزرگ IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    28 6
    صلابت امام خمینی را امروز در امام خامنه‌ای دیدم... پیروزی نزدیک است...
  • NL ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    23 0
    آخیش!! بالاخره بعد از چند سال خفت در حوزه ی سیاست خارجی، آدم احساس عزت می کنه! دلم خنک شد! چقدر عزیز بودن و سربلند بودن لذت بخش تر از سازش ذلیلانه ست
  • فهیمه IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    15 2
    افرین افرین افرین افرینننننننن به رهبر
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    8 0
    دکتر شفیع زاده در کتاب تاریخ حضور ایرانیان در قاره استرالیا به نقل از شاهزاده سابق ژاگن که چند سال پیش فوت کرد و دو کتاب نوشته به قوم ایرانی به نام اینو اشاره می کند که از زمان هخامنشیان در ژاپن زندگی می & رده اند و هنوز بقایای آنها در جزایر شمالی ژاپن در جزایر گوریل و ساخارین زندگی می کنند قیافه آنها شبیه عشایر ایرانی است کافی است قوم اینو را جستجو کنید تا تصاویر این قوم راببینید
  • FR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    1 19
    هم ترامپ باید عوض بشه و هم دولت ایران، تا یک ارتباط دزست و بدون تحقیر انجام بشود
    • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      6 0
      دشمنی آمریکا با عوض شدن رییس جمهورش حل نمی شود حاکمیت آمریکا دشمن بشریت است.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    11 5
    جانم فدای رهبر که با این صلابت از حقوق ملت ایران دفاع میکنه
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    10 2
    جانم فدای رهبر که با این صلابت از حقوق ملت ایران دفاع میکنه
  • احمد NL ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    11 0
    آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر رهبر عزیز و دلسوز و مهربان از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن آبه این پیام را به ترامپ برسان که وجود آمریکا را مدیون رهبر عزیز ما هستید چون دستگیره ترمز ما بی ترمزها بدست رهبر فهیم انقلاب اسلامی است.
  • حسین IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    12 2
    رهبرا....خداروشکر که سایه شما برسراین مردم ونظام هست...
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    12 0
    بعد از چهل سال با این هیبت گنده پا شده اومده ایران حامل پیام یک "مرتیکه مست گاو چرون آمریکایی بی بته" شده که برید مذاکره ؟ حیثیت ژاپن در آسیا رو برد. همین...
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    5 0
    خدا کنه بمب و به آبه نشون بدن.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    16 6
    امام خامنه ای خداوند شما را حفظ کند که عزت مردم و کشور را حفظ میکنید.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    11 3
    که گفته برو دست رستم ببند نبند مرا دست چرخ بلند هر که گفته غلط کرده دریغ است که ایران ویران شود
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    17 3
    این خوبه. داریم به پیچ تاریخی نزدیک میشیم. تفکر انقلابی با کژدار و مریض کار خود را به پیش نمی برد.
  • Aziz IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    12 7
    واقعاانسان چقدرمی تونه پست وحقیرباشه بااین همه جنایاتی که امریکادرحق ژاپن کرد یک نمونش بمباران اتمی باچندصدهزارکشته.حالارییس جمهورش بیادمثل سگ دست اموز امریکاعمل کنه.من برای اقای ابه ومردم ژاپن واقعا متاسفم.
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    11 4
    خوب جوابی گرفت با اون لب و لوچه آویزونش. خدا را شکر. :)))
  • ناصر IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    12 4
    رهبر انقلابی ، انقلابی حرف میزند و چون به ایمان حق استوار است همیشه عمق دیدگاه خود را مطرح میکند و همیچه همان اتفاق می افتد .
  • هوشیار IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    12 4
    ازبیانات حکیمانه وشجاعانه مقام معظم رهبری به وجدآمدم. ایکاش مسؤلان دیگرازرفتاروموضعگیریهای هوشیارانه ایشان درس میگرفتندوآنرابکارمیبستند...
  • الف.ز IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    13 2
    کاش دیپلماتامون مثل ایشون بودن...
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    12 0
    در این نشست عزت واقتدار وشجاعت وصبوری مردم ایران در خصوص عهدشکنان ودروغگویان وشیطان بزرگ از زبان رهبر بزرگ وعزیز وتیزهوش بیان گردید.
  • علی IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    13 1
    پاکت ترامپو باز نکرده برده
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    13 4
    بی خود نیست مردم آزاده جهان عاشق آقای خامنه ای شده اند. ایشان رهبر آزاداندیشی است که ایرانی ها حق دارند به وجود این انسان بزرگ افتخار کنند.
  • تسنیم IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    11 8
    ژاپن ایالتی از ایالت های آمریکاست که بدون اجازه ترامپ آب هم نمیخوره! همین که میانجیگری رو قبول کرده نشون میده که چقدر از خودش بی ارادست! بعید هم میدونم بیانات رهبری هم به درد این بدبخت از خدا بی خبر بخوره و همین طور که بخاری از اروپا بلند نشد، از اینا هم بخاری بلند نمیشه...
  • AE ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    12 3
    در قلب منی آقا
  • ناشناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    15 4
    همه دنیا یک طرف عزیز دل ما هم یک طرف خدایا شکرت
  • محمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    14 3
    به خدا قسم اگر‌همه مسئولین کلان مملکت به اندازه رهبرمان با ایمان،صادق،ثابت قدم در راه خدا و ائمه سلام الله و واقع بین بودند و به توان داخلی و کل ملت مسلمان ایمان داشتند الان بعد از چهل سال ابر قدرت مستبدی نمانده بود که به دنیا ظلم کند و آتش جنگ و تجاوز و کشتار به دنیا راه بیندازد. حیف
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    11 4
    تو دهنی قشنگی بود به امریکا و انگلیس و انکلیس دوستان
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    11 3
    درود بر امام خامنه ای عزیز و حکیم
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    12 3
    حال کردم از این رهبر خودم کاش مسولین دیگه یک درصد مثل اقا بودم ایول داره عشقه
  • حسینی کلشتری IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    13 2
    مسولان ژاپنی هم مثل غربی ها نوکر امریکان . حضرت آقا خوب حالشو گرفت. مردک تو برو سربازای امریکایی رو از کشورت بیرون کن که هر کاری دلشون بخواد تو خاک کشورت میکنن
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    11 3
    خدا را شکر! برای داشتن رهبری آگاه، شجاع و با درایت . اگرنه 200 سال بعد از وادادگی ایرانیان می گفتند.
  • هاشمی IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    11 1
    امریکا هیچ وقت نیازی از نیازمندیهای ایران رو رفع نکرده حتی یک مورد مهم هم سراغ ندارم بنابراین چرا باید بادشمن مهاجم و در حال جنگ مذاکره کرد ؟ ...
  • هاشمی IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    11 1
    امریکا هیچ وقت نیازی از نیازمندیهای ایران رو رفع نکرده حتی یک مورد مهم هم سراغ ندارم بنابراین چرا باید بادشمن مهاجم و در حال جنگ مذاکره کرد ؟ ...
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    14 4
    سلامتی امام خامنه ای صلوات
  • DE ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    14 7
    الان وزیر ژاپنی میگه : ای کاش من هم همچین صلابت و قدرتی داشتم که آمریکایی که بر رویمان بمب اتمی انداخته را تحقیر می کردم.
  • علیرضا IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    13 3
    فقط یکی باید بیاد جلوی حسن رو بگیره...!
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    13 3
    ماشاء الله خدا این رهبر عزیز را برای ما حفظ کند ماشاءالله چقدر مقتدرانه و مستقلانه و از روی عزت صحبت کرده اند چقدر هم قشنگ صحبت کرده اند
  • نادر IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    4 0
    کیف کردم
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    5 0
    حسن یا بگیر
  • عشق است خامنه ای IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    4 0
    ماشاءالله به چنین رهبر و آقایی هر چه باشد تو گل فاطمه ای هرچه باشد تو از آن آب و گلی
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    3 0
    درود بر منجی بشریت حضرت آقا امام زمان، چه سعادتی میخواسته ملاقات با ایشون
  • سید محمد IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
    3 0
    خدایا از عمر من بگیر و به عمر رهبر عزیزمون اضافه کن.الهی آمین
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    5 0
    تو دهنی قشنکی بود به وطن فروشان کارگزاران، لطفا منتشر کنید مرسی که پیام را مناشر میکنی مثل عصر ایران غربال نمیکتی
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    4 0
    یکی بیاد این آبرو با قاشق جمعش کنه. بدجوری ریخت و ولو شد. جواب تهدید به جنکش پیش روحانی رو اینجا گرفت.
  • il IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    7 0
    من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمیدانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد. کدخداپرستان جوابتون گرفتید آرزوی مذاکره توسط رهبری دفن شد اشتباه قبلی دوباره تکرار نمیشه
  • مهران IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
    6 0
    خدای به رهبر نازنینمون سلامتی و طول عمر عنایت بفرما.تاکور شود هر انکه نتواند دید
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
    2 0
    دم اقا گرم روحانی و ظریف فکر کردند زرنگند هم گرانی اومد هم سانریفیوژها رو به باد دادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس