کد خبر 965501
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
دلیخت

ماتیاس دلیخت، مدافع تیم ملی هلند و کاپیتان آژاکس گفت کریستیانو رونالدو در پایان فینال لیگ ملت‌های یوفا از او خواسته به یوونتوس منتقل شود.

به گزارش مشرق، دیشب تیم ملی پرتغال موفق شد در فینال لیگ ملت‌های یوفا، هلند را ۱-۰ شکست داده و جام قهرمانی این تورنمنت را به خود اختصاص دهد. بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، تصاویر تلویزیونی، کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ پرتقال و ماتیاس دلیخت، ستاره هلند و کاپیتان آژاکس را در حال خوش و بش کردن و خندیدن نشان دادند و همین باعث شد بعد از بازی خبرنگاران از دلیخت درباره صحبت‌های که بین او و رونالدو رد و بدل شده سوال کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش رونالدو پس از قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا

دلیخت که جدایی‌اش از آژاکس قطعی است ولی آینده او همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد در پاسخ به این سوال گفت: " رونالدو از من خواست به یوونتوس ملحق شوم. وقتی این را شنیدم شوکه شدم و برای همین بود که داشتم می‌خندیدم. اولش متوجه نشدم منظور کریستیانو چیست".

این اواخر گزارشهای زیادی درباره تیم آینده دلیخت مطرح شده و به نظر می‌رسد بارسلونا، پاری سن ژرمن و یوونتوس گزینه‌های اصلی او هستند.

دلیخت در ادامه گفت: " من فعلاً به تعطیلات می‌روم و به دقت درباره آینده‌ام فکر می‌کنم و در نهایت تصمیم می‌گیرم. برای بازیکن جوانی مثل من خیلی مهم است به باشگاهی برود که بتواند ثبات داشته باشد. مساله اصلی این است".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس