کد خبر 963361
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
عکس/ آخرین تمرین پرسپولیس و السد

سرخپوشان پایتخت در صورت برد مقابل داماش به هفتمین قهرمانی خود در دهه ۹۰ خواهند رسید.

به گزارش مشرق، تیم پرسپولیس فردا در حالی به مصاف داماش گیلانیان می رود که فرصت این را دارد تا برای ششمین بار قهرمان جام حذفی شود. از طرف دیگر پرسپولیسی ها امیدوارند با برد برابر داماش، هفتمین جام رسمی خود در دهه ۹۰ را کسب کنند و به میانگین هر یک سال یک جام در دهه جاری برسند.

بیشتر بخوانید:

اوضاع وخیم هوادار مصدوم پرسپولیس در اصفهان +عکس

پرسپولیس دهه ۹۰ خورشیدی را با قهرمانی در جام حذفی آغاز کرد. شاگردان علی دایی در بازی فینال، در مجموع ۴-۳ ملوان بندر انزلی را شکست دادند تا کریم باقری آخرین جام قهرمانی خود را بالای سر ببرد. پس از آن قرمزهای تهران تا ۶ سال هیچ جام رسمی را نگرفتند تا اینکه برانکو به ایران آمد و تحول عجیبی در پرسپولیس به وجود آورد.

آنها به ترتیب لیگ شانزدهم، سوپرجام ۹۵-۹۶، لیگ هفدهم، سوپرجام ۹۶-۹۷ و لیگ هجدهم را بردند تا در بازه زمانی کمتر از ۳ سال، پنج جام کسب کرده باشند. حالا پرسپولیس فرصت این را دارد تا هفتمین قهرمانی خود در دهه ۹۰ را با برنده شدن در فینال جام حذفی تصاحب کند و به رکوردی ویژه نزدیک شود.

اگر شاگردان برانکو ایوانکوویچ جام حذفی و سوپرجام را به دست بیاورند، با ۸ جام در ۸ سال اخیر، میانگین هر سال یک قهرمانی را خواهند داشت که آمار ویژه ای برایشان محسوب می‌شود. البته آنها در ابتدا باید قهرمان حذفی شوند و سپس منتظر بمانند و ببینند سازمان لیگ سوپرجام را به چه شکل برگزار می‌کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس