کد خبر 961895
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
فروش اموال سرقتی در دیوار

رئیس کلانتری ۱۶۰ خزانه از دستگیری یک سارق لوازم خودرو که اقدام به فروش اموال در سایت دیوار کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ چنگیز ایدون، گفت: از مدتی پیش تحقیقات ماموران تجسس این کلانتری نشان از شدت یافتن سرقت‌های لوازم خودرو در محدوده خزانه و محله‌های اطراف آن داشت که بنابر حساسیت موضوع تیم‌های عملیات کلانتری وارد عمل شدند و در بررسی‌های میدانی خود، بالاخره تصاویری از یکی از سارقین را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: تلاش‌ها برای دستگیری این سارق در جریان بود تااینکه یکی از شهروندان که از سوی متهم پرونده مورد سرقت واقع شده بود به کلانتری مراجعه و اعلام کرد اموال خود را در یکی از سایت‌های اینترنتی برای فروش گذاشته شده بود مشاهده کرده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با مشخص شدن این موضوع، با هماهنگی از سوی پلیس فتا پایتخت و رصدهای اطلاعاتی، مخفیگاه فردی که اقدام به فروش اموال شاکی کرده بود مورد شناسایی قرار گرفت و خیلی زود مشخص شد او همان سارق لوازم خودرو در این محدوده است که به این ترتیب با هماهنگی‌های قضائی ماموران کلانتری برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند.
کلانتر محله خزانه، بیان داشت: طی یک عملیات ضربتی این متهم در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شد و در بازرسی از مخفیگاهش نیز تعداد زیادی اموال مسروقه از جمله ساب باکس، ضبط، باند و لوازم دیگر کشف شد که مشخص بود همگی از خودروهای شهروندان سرقت شده اند و برای فروش در سایت‌های فروش مجازی توسط متهم آگهی شده اند.

سرهنگ ایدون، تصریح کرد: با توجه به اعترافات متهم به جرایم خود پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و برای رسیدگی بیشتر به مرجع قضائی ارجاع شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    0 0
    چرا سایت دیوار بسته نمی شود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس