کد خبر 960659
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده

نهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، نهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد در حال برگزاری است.

در ابتدای جلسه و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و اعلام رسمیت جلسه توسط رئیس دادگاه؛ قاضی منصوری با اشاره به روند رسیدگی به جرایم متهمین پرونده در روزهای گذشته، خواستار رعایت نظم جلسه توسط حاضران و همچنین همکاری کامل متهمین با دادگاه در جهت استیفای حقوق شکات و سهامداران شد.

بیشتر بخوانید:

تلاش دستگاه قضایی برای بازگرداندن دارایی های سهام دارن پدیده/ شگردهای «پهلوان» برای رشد قیمت سهام پدیده

پس از سخنان و تذکرات ابتدایی قاضی منصوری، رئیس جلسه از حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در صحن علنی جلسه تشکر و خواستار تنویر افکار عمومی با هدف پیشگیری از وقوع مجدد جرایم شد.

در ادامه با اعلام رئیس جلسه، مدیرکل بازرسی استان خراسان رضوی در جایگاه قرار گرفت و نسبت به تشریح اقدامات این سازمان در قبال تخلفات این شرکت اقدام نمود.

بازرس ارشد سازمان بازرسی با اشاره به پیشینه اقدامات این اداره از ابتدای رویداد تخلفات توسط مسئولان وقت این شرکت گفت: از همان ابتدا و پس از مشخص شدن انحراف فعالیت‌های این شرکت از معیارهای قانونی، گزارش‌های مختلفی تهیه و به مقامات مسئول ارائه و تذکرات متعددی نیز در این زمینه با هدف اصلاح روند امور و پیشگیری از استمرار تخلفات داده شد. در مواردی مانند نحوه تعیین قیمت سهام، خرید و فروش سهام، دریافت تسهیلات از بانکها، نحوه انجام تبلیغات، ساخت و ساز بدون مجوز و در بستر رودخانه نیز تذکر داده شد. هم اکنون نیز تحقیقات در مورد قصور احتمالی مسئولان ادارات و سازمان‌هایی که در انجام وظایف خود کوتاهی کرده اند، ادامه دارد و اقدامات قانونی لازم نیز به انجام خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس