فریرا

سرمربی تیم السد قطر گفت: به بازیکنانم بابت این مسابقه تبریک می‌گویم زیرا بسیاری از آنها در ماه رمضان روزه بودند ولی عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش مشرق، اسوالدو فریرا بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: قبل از هرچیز باید به پرسپولیس بابت برد تبریک می‌گویم و به بازیکنانم بابت این مسابقه تبریک می‌گویم زیرا بسیاری از آنها در ماه رمضان روزه بودند ولی عملکرد خوبی داشتند وقتی می‌بازید سخت است که بگویید چه اتفاقی افتاده است اما ما از اول تا آخر بازی موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم که از دست دادیم. پرسپولیس یک دروازه بان فوق العاده دارد که فصل گذشته هم با یک واکنش خوب در نیمه نهایی باعث حذف ما شدند. هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند. السد فصل سخت و پرفشاری را پشت سرگذاشتند و سه روز پیش بازی کردیم و فرصتی برای آماده سازی در این بازی نداشتیم و ماه مبارک رمضان هم تاثیرش را روی بازیکنان ما گذاشته بود. امیدوارم به عنوان صدرنشین صعود کنیم. گل اول پرسپولیس روی ضربه عالی ترابی زده شد اما گل دوم روی اشتباه بازیکن ما زده شد.

بیشتر بخوانید:

سنگ تمام پرسپولیسی‌ها برای ژاوی / سرمربی السد هم خداحافظی کرد
 

برانکو: همیشه مدعی بودن پرسپولیس یک قانون است


سرمربی السد در مورد اینکه بخاطر شخصی ناراحت بودید یا بخاطر باخت ناراحت هستید گفت: من از باخت ناراحتم اما عملکرد خوبی داشتیم و فرصت‌های گلزنی زیادی از دست دادیم بنابراین عصبانی نیستم اما اگر روزی بد بازی کنیم و ببازیم هم آن روز هم ناراحت می‌شوم هم عصبانی.

فریرا در مورد خداحافظی ژاوی گفت: او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است. همه عناوین را توانسته به دست بیاورد او هم در سطح ملی و هم سطح باشگاهی خیلی خوب است. او الگوی خوبی برای جوانان است. ۴ سال است که در السد بازی می‌کند و از سال آینده هم به عنوان مربی در کنار تیم خواهد بود و امیدوارم در مربیگری هم مثل دوران بازی‌اش موفق باشد.

سرمربی السد در مورد اینکه آخرین حرف‌هایش را به هواداران تیمش بگوید گفت: از همه آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم که بازهم هواداران به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند زیرا روزی که من برای اولین بار به تیم آمدم ورزشگاه خالی بود اما اکنون شاهد حضور پرتعداد تماشاگران هستم.
فریرا در مورد اینکه عدم صعود پرسپولیس به مرحله بعد تعجب برانگیز نبود گفت: فوتبال همین است ما ۱۰ امتیازی هستیم و پرسپولیس ۶ امتیاز و شانسی برای صعود ندارد این تیم فصل قبل فینالیست بود من بازی‌هایش را ندیدم ولی قطعاً اتفاقی افتاده است با این حال پرسپولیس شایسته بهتر از این بود. با این حال به پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ برتر ایران تبریک می‌گویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
    4 0
    بازیکنان استقلال هم روزه بودن . نبودن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس