کد خبر 960353
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
مسعود شجاعی

مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازی با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش مشرق، مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازی شب گذشته با انتشار پستی در صفحۀ شخصی‌اش در اینستاگرام از هوادران این تیم خداحافظی کرد.

شمارۀ ۷ تی‌تی‌ها از کودکی طرفدار استقلال بوده است تا در ۳۴ سالگی بتواند در تیم محبوبش بازی کند. گفته‌می‌شود با حضور جواد نکونام در تراکتور، شجاعی تصمیم به جدایی گرفته است و دو ستارۀ دیگر این تیم، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی در طی روزهای آینده از تیم قرمزهای شهر تبریز جدا خواهند شد.

مسئود شجاعی در اینستاگرامش نوشت:

یک فصل فوتبالی دیگر هم تمام شد و همینطور یک فصل از زندگیمان ورق خورد.با فراز و نشیبها و روزهای تلخ و شیرین بسیار.
به نظرم یکی از گرانبهاترین چیزهایی که انسان می‌تواند در زندگی و طول عمر خود کسب کند اندوختن تجربست و من هم سعی کردم از تجربه سالیانی که از حضورم در فوتبال می‌گذرد برای کمک به موفقیت تیمم و همبازیانم استفاده کنم ولی مسلماً نتیجه کار آنگونه که هدف همگی ما بود و به دلخواه ما نشد. بهرحال این ورق از دفتر زندگیم هم تجربه گرانبهایی شد برای کوششِ همراه با هوش و درایت بیشتر برای رسیدن به موفقیت.


می‌خواستم همینجا تشکر و قدردانی کنم از مجموعه باشگاه بزرگ تراکتور اعم از آقای زنوزی مالک باشگاه که بی نهایت به بنده لطف داشتند و حکم یک برادر دلسوز را داشتند، مدیران عامل محترم آقایان (درودگر، اسدی، بهتاج)،مربیانی که در طی فصل افتخار حضور در کنارشان و شاگردیشان را داشتم، (آقایان: توشاک، پیروانی، تقوی، محمودی، لیکنز، مهاجری، یوسفی اسفندیاری، پاتریک)،از همبازیان دوست داشتنی ام که نهایت لطف و محبت را به بنده داشتند، هواداران و مردم پر مهر و محبت آذربایجان بخصوص تبریز و همچنین تشکر ویژه از کادر پشتیبانی و پزشکی، تدارکات و ترابری تیم که همیشه با جون و دل برای راحتی و آرامش ما در تلاش بودند و شاید کمتر از بقیه تلاششان به چشم آمد (آقایان: آذرنیا، نصیری، شهریاری، دکتر صادقی، دکتر خداقلی زاده، حافظی، برادر، رستم پور، صحاف امین، آقازاده، حشمت، حسنی صالح، رهبری دوست، فرزین مهر، منطقی، توپچی پور، عباسیان) همچنین کارکنان محترم شرکت هواپیمایی آتا و پرسنل محترم هتل پارس تبریز.
سپاسگزار همگی شما عزیزان هستم و خواهم بود و عذرخواهی مرا بپذیرید اگر می‌توانستم بهتر از این باشم و نبودم.
خدا نگهدارتان
برادر شما مسعود شجاعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    29 19
    استقلال جای پیرمردهانیست
  • خاقان تورک IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    10 28
    نژاد پرست
  • ابوالفضل IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    12 8
    استقلال جوان سالاریه
  • پرسپولیس IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    18 13
    مشرق تو شدی دیگه شعبه دیگه باشگاه کیسه اصلان هر کی میخواد بره تیم کیسه شله ترتر مهم اینه که همتون باید برای نایب قهرمانی بجنگید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس