کد خبر 960203
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷

هر کدام از ما احتمالاً اولویت‌های متفاوتی در انتخاب مقصد سفر و یا رزرو هتل داریم. یکی از شهرهایی که امکانات اقامتی خوبی دارد، مشهد است. مشهد با داشتن جذابیت‌های گردشگری، میزبان مسافران زیادی را از داخل و خارج از کشور است.

هتل های مشهد دارای امکانات گوناگونی هستند که می‌توانید بر اساس بودجه خود، مناسب ترین هتل را انتخاب کنید. شاید با توجه به هزینه های بالای هتل های پنج ستاره، استفاده از امکانات نسبتاً خوب را با هزینه کمتر ترجیح بدهید. بنابراین هتل های چهار ستاره یا سه ستاره می توانند گزینه‌های خوبی برای سفر شما باشند. در ادامه‌ی مقاله چند هتل سه و چهار ستاره با امکانات نسبتاً خوب را به شما معرفی می کنیم.

هتل اترک مشهد

هتل چهار ستاره اترک، در نزدیک ترین فاصله به حرم امام رضا (ع) و در کنار بازار رضا قرار دارد. فاصله‌ی هتل اترک مشهد تا حرم مطهر حدود ۸۰۰ متر است. این هتل برای افرادی که تنها به قصد زیارت به مشهد می‌آیند، کاملاً مناسب است. هتل اترک از قدیمی‌ترین هتل های مشهد است که کادری با تجربه و حرفه ای دارد. امکانات این هتل با هتل های پنج ستاره رقابت می‌کند و به لحاظ کیفیت سرویس دهی، امتیاز خوبی دارد. اتاق‌های هتل اترک با امکانات مناسب، فضایی آرام و دلپذیر دارند.

از جمله امکانات تفریحی و رفاهی هتل اترک، مجموعه آبی و سالن بدن‌سازی آن است. اتاق ماساژ، IPTV در اتاق‌ها، اینترنت وای فای، لاندری، ترانسفر و تور شهری، از دیگر امکانات این هتل است. همچنین جهت خرید و تهیه سوغات، می‌توانید به مرکز خرید داخل هتل مراجعه کنید. به علاوه این هتل، مجهز به امکاناتی جهت رفاه حال معلولان است.

علاوه بر این خدمات فروش آنلاین بلیط، ترانسفر و تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری مشهد هم در هتل به میهمانان ارائه می شود.

هتل اطلس مشهد

هتل سه ستاره اطلس مشهد، یکی از قدیمی‌ترین هتل های مشهد است که در فاصله نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل با اینکه سه ستاره است اما از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و قدمت آن به حدود ۴۰ سال پیش باز می‌گردد.

دسترسی و نزدیکی هتل به برخی از به جاذبه‌های گردشگری از جمله آرامگاه و موزه نادری و حرم مطهر، از جذابیت‌های اقامت در این هتل است. از جمله امکانات اتاق‌های هتل اطلس شامل، اینترنت وای فای، تلویزیون، لاندری و صندوق امانات است. هتل اطلس مشهد دارای اتاق‌های دو، سه و چهار تخته است. اتاق دو تخته‌ی کلاسیک با قیمت ۲۷۳ هزار تومان ارزان‌ترین اتاق این هتل است که از طریق سایت اقامت ۲۴ با قیمت ۲۰۲ هزار تومان قابل رزرو است.

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا، یکی از جدید ترین هتل های مشهد است. همچنین این هتل یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در این شهر می‌باشد. هتل کیانا در خیابان امام رضا (ع) و با حدود ۵۰۰ متر فاصله، در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. هتل کیانا امکانات نسبتاً کاملی دارد. برخی از امکانات اتاق‌های هتل شامل صندوق امانات، تلویزیون و شبکه پخش فیلم است. از امکانات تفریحی هتل هم می‌توان به سالن ماساژ، انواع سونا و جکوزی، حمام ترکی، اینترنت وای فای، کافی‌نت، لاندری و غیره است. همچنین این هتل دارای دو رستوران است. رستوران‌های هتل کیانا انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند.

این هتل دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته بوده که از این میان اتاق دو تخته با قیمت ۲۶۴ هزار تومان به ازای هر شب، ارزان‌ترین اتاق این هتل و اتاق و آپارتمان چهار تخته‌ی فولبرد با قیمت ۷۸۰ هزار تومان به ازای هر شب، گران‌ترین اتاق این هتل است. از دیگر خدمات هتل، برگزاری جشن‌ها و جلسات کاری شما است. همچنین این هتل امکانات کافی برای معلولان نیز دارد.

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد هتلی چهار ستاره است که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل، هم خدمات ویژه معلولین و هم امکانات نسبتاً کاملی برای رفاه حال میهمانان دارد. از امکانات اتاق‌های این هتل، تلویزیون، اینترنت وای فای، روم سرویس و غیره می‌باشد. از تسهیلات هتل هم می‌توان به لاندری، خودپرداز، سالن ماساژ، آتلیه و اتاق بازی اشاره کرد. همچنین این هتل امکان میزبانی جلسات کاری و جشن‌های شما را هم دارد. سالن همایش و کنفرانس هتل با داشتن امکانات مدرن و مناسب، می‌تواند بهترین برگزارکننده جلسات و ملاقات‌های کاری باشد.

علاوه بر این، بازارچه هتل هم مکان خوبی برای تهیه کالاهای مورد نیاز و سوغاتی باشد. اتاق‌های هتل الماس مشهد شامل اتاق‌های یک، دو، سه، چهار و پنج نفره بوده که ارزان‌ترین اتاق این هتل، اتاق یک تخته‌ی رویال با قیمت ۳۷۰ هزارتومان است. همچنین از طریق رزرو از سایت اقامت ۲۴ و با تخفیف، می‌توان با پرداخت ۲۲۱ هزار تومان نسبت به رزرو این اتاق اقدام کرد. گران‌ترین اتاق این هتل نیز اتاق کانکت ۵ نفره با قیمت ۱ میلیون و ۷۵ هزار تومان است که با استفاده از رزرو آنلاین از طریق اقامت ۲۴، با قیمت ۶۱۱ هزار تومان قابل رزرو است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس