کد خبر 960202
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
حقوق نمایه

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در تشریح صدور احکام کارگزینی و افزایش حقوق سال ۹۸ فرهنگیان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع با اشاره به انتشار برخی اخبار در مورد صدور احکام کارگزینی افزایش حقوق سال ۹۸ فرهنگیان اطلاعیه‌ای صادر کرد و در مورد موضوع افزایش حقوق تمامی کارکنان مشمول ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که دوره کارآموزی خود را سپری کرده و از مهرماه ۱۳۹۷ حکم پیمانی آنان صادر شده است و همچنین دانشجو معلمانی که در حال حاضر در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی به تحصیل اشتغال دارند، توضیحاتی ارایه داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید:

جلسه نمایندگان با «بطحایی» درباره حقوق معلمان

به استحضار همکاران محترم فرهنگی می‌رساند معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع در اجرای تصویب نامه شماره ۸۷۲۴/ ت ۵۶۴۸۵ ه مورخ ۱۳۹۸.۰۱.۳۱ هیئت محترم وزیران فرآیند صدور احکام پرسنلی و اعمال ضریب افزایش حقوق سال جاری را براساس مفاد تصویب نامه یاد شده آغاز و در حال حاضر در مراحل پایانی این امر به سر می‌برد، در این رابطه و با توجه به مباحثی که در فضای مجازی مطرح شده است، موارد زیر باید مورد توجه قرار گیرد:


۱- تمامی کارکنان مشمول ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که دوره کارآموزی خود را سپری کرده و از مهرماه ۱۳۹۷ حکم پیمانی آنان صادر شده است، همانند سایر کارکنان وزارت آموزش و پرورش قلمداد شده و احکام پرسنلی آنان با اعمال ضریب افزایش حقوق ذیربط به زودی صادر می‌شود.

۲- دانشجو معلمانی که در حال حاضر در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی به تحصیل اشتغال دارند، حقوق آنان براساس ماده (۶) قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش تعیین میشود. با این وجود و در خصوص امکان تسری مفاد بند (ی) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ به افزایش حقوق این عزیزان، مکاتبات و استعلامات لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده و موضوع مورد پیگیری وزیر محترم آموزش و پرورش قرار دارد.

در پایان از همکاران محترم درخواست می‌شود ضمن توجه به قوانین و مقررات ذیربط این اطمینان را داشته باشند که همکاران آنان در معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع برای احقاق حقوق همکاران مطابق قوانین و مقررات ذیربط نهایت تلاش را دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • p IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    18 1
    نوبخت مانند سال گذشته کارمندان را سر کار میذاره
    • ; IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
      0 1
      حاجی بابایی توانایی رویارویی با نوبخت نداره
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    19 3
    شکی نیست آموزش و پرورش در تضییع حقوق معلمان هیچ کوتاهی نخواهد کرد و تمام تلاشش را برای از بین بردن حقوق و شرف معلم بکار می گیرد. سپاس از تلاش بی وقفه خخخخخخخ
  • رامین IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    5 1
    این وسط کارمندان قراردادکارمعین اداره آموزش و پرورش هیچی.. کارگرای ادارات و ارگان های دیگه حداقل 3300 حقوقشون هست..اما قراردادیهای آ.پ 1900 ! این کجا عدالته...کجا... تا به کی نمایندگان مجلس بیخیال میخوان باشن!!!
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
    2 0
    چهارصد تومان که به حقوق فرهنگیان در ماه فروردین اضافه کردند در حقوق ماهاردیبهشت از آنها تحت عنوان « جبرانی » کم کردند ...
  • بهزاد IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
    2 0
    مشرق ، اینکه گفته شد چرا جراید و سایت ها همه ساله فقط افزایش حقوق فرهنگیان رو تیتر میکنند در حالی که اگر انصاف داشته باشید و سری به سایر حقوق های وزارت خانه های مختلف برید خواهید دید چه ظلمی بر قشر فرهنگی میره . کجاش مشکل داشت که غیر قابل انتشار اعلام فرمودید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس