کد خبر 960024
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
محمود فکری

محمود فکری که این روزها کمتر مصاحبه می‌کند یکی از گزینه‌هایی است که گفته می‌شود شاید در کادر آینده استقلال جا داشته باشد.

به گزارش مشرق، درباره مربیان آینده استقلال حرف و حدیث‌های بسیاری شنیده می‌شود. از انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی تا انتخاب سرمربی خارجی و حتی بازگشت امیر قلعه‌نویی. در این میان اظهارات پیشکسوتان استقلال نیز بی‌اهمیت نیست. محمود فکری که این روزها کمتر مصاحبه می‌کند یکی از گزینه‌هایی است که گفته می‌شود شاید در کادر آینده استقلال جا داشته باشد اما پاسخ‌های او نشان می‌دهد که دیگر به‌عنوان مربی در استقلال فعالیت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

استقلال؛ جیب خالی، پز عالی

در روزهای اخیر خبرهای متفاوتی درباره سرمربیگری مجیدی در استقلال شنیده می‌شود. حتی درباره اینکه شاید شما یکی از دستیاران او باشید. آیا اگر پیشنهادی از سوی مجیدی یا مسوولان باشگاه استقلال بشود، قبول می‌کنید؟

نه این پیشنهاد را قبول نمی‌کنم. دلیل هم دارم. خودم الان دارم به‌عنوان سرمربی کار می‌کنم. حتی اگر در لیگ یک و لیگ‌های پایین‌تر باشد به‌عنوان سرمربی کار می‌کنم. حتی به‌عنوان دستیار قلعه‌نویی هم کار نمی‌کنم.

شما در شرایطی این پاسخ را می‌دهید که گفته می‌شد رابطه بسیار خوبی با امیر دارید. حتی در برهه‌ای می‌گفتند در باند ایشان هستید. چرا در سال‌های اخیر با او همکاری نکردید.

خیلی‌ها به من وصله می‌چسباندند که در باند این و آن هستم اما من در باند هیچکس نبودم. من در باند قلعه‌نویی نیستم. در گذشته هم می‌گفتند من در باند پورحیدری هستم اما من قلبا ایشان را دوست داشتم و دارم. یکی از دلایلی که باعث شد من دستیار قلعه‌نویی نشوم این است که شاید او فکر کرده من نمی‌توانم کمک مناسبی برایش باشم. از طرفی قلعه‌نویی همیشه دوست دارد محبت ببیند. او دوست ندارد به کسی محبت بکند. در رفاقت با قلعه‌نویی نباید انتظار محبت داشته باشی. دوستی با قلعه‌نویی زمان‌هایی یکطرفه می‌شود. من حقیقتاً در باند استقلال هستم و در باند طرفداران استقلال.

در عین حال شما هم با آنها که عقیده دارند قلعه‌نویی بهترین گزینه برای استقلال است، موافقید؟
بله، امیر قلعه‌نویی در شرایط کنونی بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال است.

درباره مهدی رحمتی تحلیل‌های گوناگونی هست. شما اعتقاد دارید آیا رحمتی می‌تواند همچنان در استقلال باشد، یا دوران کاری‌اش تمام شده است؟
به نظر من دوران رحمتی در استقلال تمام شده و باید محترمانه استقلال را ترک کند. باشگاه استقلال هم باید طی مراسمی از این دروازه‌بان تقدیر کند. حالا اینکه رحمتی در تیم دیگری بخواهد دروازه‌بانی کند، مساله دیگری است اما به نظر من رحمتی با استقلال به انتهای خط رسیده و باید از او تجلیل کنند و برایش مراسم خداحافظی بگیرند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شفرخان IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    0 1
    درود برمحمود خان یکی یک دانه هستی درود بر محمود خان ضد فوتبال
  • حاج حسین IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    2 0
    لابددوران تو رسیده،چشم به نیمکت دوختی
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
    0 1
    در شرایط فعلی مجیدی از همه بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس