کد خبر 959773
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
زنوزی

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی، گفت: به نظر من محمدرضا زنوزی باید تنها در جایگاه مالک باشگاه بنشیند و یک مدیرعامل خوب و توانمند انتخاب کند.

به گزارش مشرق، محمدحسین جعفری در مورد عملکرد تراکتورسازی در لیگ هجدهم گفت: اگر عملکرد تراکتورسازی را با سال قبل مقایسه کنیم نمره تیم قابل قبول است اما اگر نسبت به هزینه‌های انجام شده عملکرد تیم را در نظر بگیریم نمره تیم متوسط است. با توجه به اینکه تراکتورسازی اولین تجربه خود را پشت سر می‌گذاشت، طبیعی بود که نگاه جدید و تفکرات تازه مشکلاتی را ایجاد کند. امیدواریم سال‌های بعد این نتایج جبران شود و تراکتورسازی بین سه تیم اول جای بگیرد.

بیشتر بخوانید:

گزینه‌های ایرانی جانشینی لیکنز در تراکتورسازی

وی در مورد اینکه تراکتورسازی تا هفته‌های پایانی لیگ جزو مدعیان اصلی بود اما در نهایت سهمیه هم نگرفت، تصریح کرد: تراکتورسازی چند نقص دارد. اول اینکه در سازمان این تیم مشکلاتی وجود دارد. باشگاهی با این همه توان، ستاره و … نیاز به ساختار دارد. اتفاقات نشان از نبود یک سازمان قوی دارد. مسئله دوم اینکه تراکتورسازی متفاوت از ماشین سازی است. نگاه به این تیم باید نسبت به زمان حضور محمدرضا زنوزی در ماشین سازی متفاوت باشد. بی تجربگی حاکم بر تیم دردسر ساز شد. مسئله سوم هم جرج لیکنز بود. این مربی را در حدی ندیدیم که بتواند در روزهای حساس بحران مدیریت کند. وقتی اتفاقی مثل مشکل محسن فروزان رخ داد مربی باید این مسئله را مدیریت کند اما بعد از آن نتایجی که کسب شد کمر تراکتورسازی را شکست.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی در مورد اینکه برخی به محمدرضا زنوزی بابت تغییرات متعدد در کادرفنی و بازیکنان اعتراض می‌کنند، تصریح کرد: بله در صحبت‌هایم گفتم این نقص سازمان باشگاه و تغییرات پی در پی مشکل ساز بود، البته برخی از این تغییرات نتیجه هم داشتند. مثلاً بعد از آمدن لیکنز نتایج بسیار خوب بود اما در ادامه مشخص شد این مربی محک جدی نخورده است و در شرایط بحرانی نتوانست تیم را مدیریت کند.

وی در مورد وضعیت تراکتورسازی در سال آینده تصریح کرد: تراکتورسازی باید خیلی سریع سازمانش را تثبیت کند. زنوزی باید در جایگاه مالک بنشیند و باقی بماند و یک مدیرعامل توانمند و با اختیارات خوب را انتخاب کند. باید کمیته فنی تشکیل شود و در بخش کانون هواداران، مدیریت اجرایی تیم و … افراد توانمند را به باشگاه بیاورند. همچنین سیر جوانگرایی و بومی‌گرایی باید خیلی سریع در تراکتورسازی آغاز شود. تراکتورسازی باید در یک فرایند زمانی مناسب جوان و تا حدودی هم بومی شود.

جعفری در پایان در مورد شایعه احتمال حضور مربیانی مثل جواد نکونام، علیرضا منصوریان و علی دایی در تراکتورسازی، گفت: نظر خاصی در این مورد ندارم. این مربیان گزینه‌های خوبی هستند. تراکتورسازی با توجه به رقبایش شرایطی دارد که باید در تعیین مربی دقت کند تا مشکلاتش امسال در سال‌های بعد تکرار نشود. به نظر من یک مربی خارجی خوب توانمند در شرایط فعلی بیشتر به تراکتورسازی کمک می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس