ترامپ نمایه

رئیس‌جمهور آمریکا اخبار منتشر شده در مورد برنامه‌ریزی دولت آمریکا برای اعزام هزاران نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا اخبار منتشر شده از سوی نشریه آمریکایی نیویورک‌تایمز مبنی بر آمادگی کشورش برای اعزام ۱۲۰ هزار نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید:

قانون مقابله با اقدامات آمریکا به چه سرنوشتی دچار شده است؟ + جدول

جمله مورد علاقه ترامپ چیست؟

دونالد ترامپ روز سه‌شنبه در پایخ به این سؤال که ایا دولت آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای اعزام ۱۲۰ هزار نیرو به خاورمیانه برای مقابله با تحرکات احتمالی ایران است، تصریح کرد: «من فکر می‌کنم این یک خبر جعلی است. اما آیا من این کار را انجام خواهم داد؟ مطمئناً. ولی فعلاً برنامه‌ای برای این کار نداریم و امیدواریم مجبور نشویم در آینده برایش برنامه‌ریزی کنیم.»

روز گذشته نشریه آمریکایی نیویورک‌تایمز مدعی شده بود که پنتاگون برای اعزام ۱۲۰ هزار نیرو به خاورمیانه برای مقابله با تهدیدات احتمالی ایران برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

در شرایطی که همه شواهد و قرائن نشان می‌دهند که آمریکا اساساً توانی برای راه‌اندازی جنگی دیگر را ندارد، دولت ترامپ در ابتدا از تهدید به تقابل نظامی با ایران دم زد و وقتی نشانه‌ای از عقب‌نشینی مشاهده نکرد به تمنای مذاکره روی آورده به سفارت سوئیس شماره تلفن داد.

«ایلان گلدنبرگ»، رئیس اسبق میز ایران در پنتاگون و عضو ارشد اندیشکده آمریکایی «مرکز آمریکای جدید» یکی از بی‌شمار تحلیلگرانی در آمریکا است که معتقد است تحرکات جدید آمریکا در منطقه چیزی جز تلاش برای ارعاب ایران و اثرگذاشتن بر محاسبات این کشور نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    2 1
    ناامید نکن مردم ایرن رو
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    0 0
    اول خبرو خودشون شایئه میکنند و میان نصفه نکذیب میکنند مردم باور کنند نه اینها نمینوانند 1000 رباز هم بیاورند مطمئن باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس