کد خبر 958805
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
بشار رسن

مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند هافبک عراقی این تیم فصل بعد هم ماندنی است اما اخبار و شایعات، احتمال جدایی این بازیکن را تایید می‌کند.

به گزارش مشرق، مدیران باشگاه پرسپولیس بارها در مصاحبه‌های خود عنوان کردند بشار رسن برای فصل بعد نیز در جمع سرخپوشان ماندنی است و حتی این بازیکن به تازگی، قراردادش را با باشگاه تمدید کرده، ولی شایعاتی به راه افتاده که احتمال جدایی بشار از جمع سرخپوشان پایتخت را بالا می‌برد.

بیشتر بخوانید:

هافبک پرسپولیس ۲ ماه خانه نشین شد

این بازیکن عراقی که یکی از ستاره‌های موثر تیمش محسوب می‌شود، طبق اعلام باشگاه، امروز زیر تیغ جراحان می‌رود تا کتف خود را مداوا کند. پس از این عمل جراحی، بشار به مدت ۶ هفته دوران نقاهت را سپری می‌کند و بعد از آن نیز، باید تمرینات خود برای فصل آینده را از سر بگیرد.
البته در این مدت، بشار قرار است به دوحه پایتخت قطر برود و درمان بعد از عمل خود را در این شهر دنبال کند. همین موضوع سبب بروز شایعات جدی در مورد جدایی این بازیکن شده است.

در این ارتباط می‌گویند بشار به دو دلیل ایران را ترک می‌کند؛ اول اینکه هنوز طلب سنگین خود از پرسپولیس را به صورت تمام و کمال دریافت نکرده و از سوی دیگر، پیشنهاد بسیار خوبی از یک باشگاه قطری به دستش رسیده است. فراموش نکنید به رغم ادعای مدیران باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد بشار، هفته گذشته برانکو رسماً اعلام کرد که رسن قراردادش را با باشگاه تمدید نکرده و از این بابت ابراز نگرانی کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Ff IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    0 0
    به نظر من که بشار اصلا بازیکن خوبی نیست سروش خیلی بهتر از اونه
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    0 0
    بسار بسیار بازيكن خيلي خوبيه وبايد حفظ شود
  • علی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
    0 0
    استقلال ازکجا پول میاره سی تا بازیکن میخره فقط شیش تا خارجی تویه فصل پولشونم طبق گفته خودشون تا قرون اخرشوگرفتن از همون پولا به پرسپولیسم بدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس