کد خبر 95848
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۲

باشگاه تراکتورسازی از سازمان لیگ خواست تا کارت قرمز حاج‌صفی پاک شود.

به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نامه ای که به شرح زیر است خواستار پاک شدن کارت قرمز احسان حاج صفی شد.

متن نامه در زیر آمده است:

"ریاست محترم سازمان لیگ جناب آقای عزیزالله محمدی

با سلام

احتراما به استحضار می رساند و یقین داریم که تا این لحظه نیز بر کلیه اتفاقاتی که در دیدار تراکتورسازی-استقلال به وقوع پیوسته کاملا مطلع گردیده اید.

به اذعان تمام اهالی فوتبال و به خصوص اهالی داوری تصمیمی که آقای محسن ترکی داور مسابقه در دقیقه 41 بازی گرفته کاملا غلط بوده و به تبع همان تصمیم نادرست آقای احسان حاج صفی از بازی اخراج گردیده با عنایت بر اینکه اخراج بازیکن از زمین و محروم بودن از مسابقه بعدی می بایستی در اثر تخلفی باشد انجام به چه جرمی باید این تاوان داده شود؟

تیم که به مسلخ برده شد لذا جا دارد گوشه ای از این بی عدالتی که برهمگان آشکار می باشد با درایت و تصمیم منطقی پاک گردد مستدعی است دستور فرمایید رسیدگی و نسبت به حذف کارت قرمز بناحق آقای احسان حاج صفی اقدام لازم معمول فرمایید بماند که با این تصمیم و تصمیمات غلط دیگر کلا باشگاه متضرر و خسارت غیرقابل جبرانی وارد گردیده که خود مقوله ای جداگانه می باشد که شکایت مربوط به آن جداگانه تنظیم و دادخواهی خواهد گردید.

با تشکر،‌ مدیرعامل محمد حسین جعفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس