کواکبیان نمایه

«مصطفی کواکبیان» اعلام کرد ممکن است از حجت‌الاسلام رئیسی ناامید شود!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

ناجوانمردی انتخاباتی روحانی

«حسن روحانی»، رئیس دولت دوازدهم، روز شنبه گذشته و در ضیافت افطار با حضوری برخی رجال سیاسی کشور؛ طی اظهاراتی گفته است:

«وقتی از دولت سوال و مطالبه‌ای می‌شود باید از طرف دیگر بررسی شود که دولت چه مقدار در حوزه‌های مورد سوال دارای اختیار بوده است؟ به طور مثال اگر درخصوص سیاست خارجی، فرهنگ و یا فضای مجازی از دولت سوال و مطالبه‌ای می‌شود، باید ببینیم که دولت چقدر در این حوزه‌ها اختیار دارد. باید در حد توان و در حوزه اختیارات رئیس جمهور از دولت مطالبه داشت.»

به گزارش روزنامه دولتی ایران، او در قسمت دیگری از صحبت‌های خود نیز تصریح می‌کند:

«در جنگ تحمیلی تقریباً مردم اتفاق نظر داشتند که دولت مقصر مشکلات نیست، بلکه صدام به کشور تجاوز و جنگ را آغاز کرده بود و چون مردم در این زمینه اتفاق نظر داشتند، شرایط نه ایده‌آل بلکه نسبتاً خوب بود و مردم برای حل مشکلات کمک می‌کردند. امروز هم باید با همان اتفاق نظر و ایجاد همدلی و وفاق شرایط را اداره کنیم و تسلیم نشویم.» [۱]

*متأسفانه شاهد هستیم که رئیس‌جمهور محترم به جای پذیرش مسئولیت از بابت پدید آوردن مشکلات فعلی، گرانی و شکست پروژه برجام؛ زمزمه «بی‌اختیاری» سر می‌دهد و از مفهومی صحبت می‌کند که حامیان اصلاح‌طلب او طی ماه‌های گذشته با عنوان «دولت پنهان» (بعنوان قدرتی در وَرای دولت که نمی‌گذارد روحانی کار کند!) به آن اشاره کرده‌اند.

این در حالی است که آقای روحانی هرگز نمی‌تواند تاریخ را اِنکار کند و روزهایی را منکر شود که مقام معظم رهبری در پیشگاه مردم و رسانه‌ها عنوان می‌کردند که این دولت برای حل مشکلات به خارج از کشور نگاه می‌کند، من به برجام خوشبین نیستم، بعید است تحریم‌ها لغو شود و...

و در مقابل این آقای روحانی بود که به مردم وعده رفع مشکلات بواسطه ظهور برجام را می‌داد و در مقابل رسانه‌ها و بر خلاف رهبری از این می‌گفت که به مذاکرات "خوشبین" هستم.

ایشان همچنین دستور ۹ بندی مقام معظم رهبری پیرامون برجام را به نیکویی به خاطر دارند که چگونه مفادّی از آن توسط دولت زیر پا قرار گرفت و هرگز اجرایی نشد.

این کدامین بی‌اختیاری است که طی ۶ سال گذشته هرکاری را که دوست داشت در مقدّرات کشور انجام داد و حتی از خطوط قرمز کشور نیز عبور کرد اما امروز که موسم پاسخگویی رسیده است؛ «مقصّرتراشی» می‌کند؟

آقای روحانی باید توضیح بدهند که در هنگام تماس نابجای تلفنی با اوباما، هنگام اعطای مدال به مذاکره‌کنندگان برجام که برخی از آنها هم جاسوس بودند و هنگام عبور برخی مذاکره‌کنندگان از خطوط قرمز کشور؛ آن دولت پنهان و آن اختیاردار اعظم (که آقایان مدعی هستند!) کجا بوده‌اند و چرا قدرت شگفت‌انگیز خود را اِعمال نکرده‌اند؟

از همین معبر بایستی به سمت بخش دوم اظهارات روحانی و اصرار او مبنی بر مقصّر نبودن دولت نیز پُل زد و این‌طور گفت که اگر دولت مقصّر نیست پس چه کسی مقصر است؟

آیا این آقای روحانی نبود که به تصمیم قضائی مبنی بر فیلترینگ تلگرام اعتراض کرد و آیا این او نبود که با گشت‌های ارشاد مخالفت کرد، جمله مشعشع «هنر ارزشی و غیر ارزشی نداریم»! را بر زبان آورد و مدیرانش صراحتاً تأکید دارند که دخالت در قیمت‌ها در بازار را خلاف علم اقتصاد می‌دانند؟! اکنون چرا باید مسئولیت مشکلات کشور در بخش فرهنگ و اقتصاد و غیره بر عهده کسی دیگر باشد؟

تأسف بزرگ‌تر این ماجرا و این مقصّرتراشی ناشیانه نیز این است که آقای روحانی چرا در ایام دو انتخابات ۹۲ و ۹۶ از چیزی به نام اختیاردار اعظم، دولت پنهان، بی‌اختیاری و یا حاکمیت یگانه! با مردم سخن نگفت؟

چرا در آن روزهای پرشور انتخاباتی می‌گفت من توانایی برداشتن تمام تحریم‌ها را دارم! اما امروز که نتوانسته و علیرغم گذر از خطوط قرمز نظام نیز در این وادی شکست خورده است؛ مدعی می‌شود مقصّر نیست و اختیار کافی نداشته است؟

ما همچنین خطاب به رئیس‌جمهور محترم عرض می‌کنیم که برخی محافل تحلیلی؛ در روزهای پس از انتخابات ۹۲ و هنگامی که آقای روحانی مشغول دید و بازدیدهای جشن پیروزی بودند؛ صراحتاً اعلام کردند که دولت اعتدال پروژه‌ای جز یک توافق نهایی با غرب ندارد و البته در این پروژه بی دستاورد شکست خواهد خورد و ایضاً در شکست خود نیز مقصّرتراشی خواهد کرد.

آن پیش‌بینی تحلیلی؛ «مقصّر نیستیم» این روزهای دولت را صراحتاً از مدار اعتبار خارج می‌کند...

***

«پیشنهاد اروپایی» قاچاقچی‌ها به دولت ایران

«سیدمحمد صدر»، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مقامات سابق وزارت خارجه در بخشی از مصاحبه خود با شماره یکشنبه گذشته روزنامه ایران از یک پیشنهاد اروپایی قاچاقچیان بین‌المللی به دولت ایران خبر داده است.

او در این باره می‌گوید:

«در مقطعی البته در گذشته قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر، به دولت ایران پیشنهاد دادند که شما با ما کاری نداشته باشید، اجازه بدهید این مواد را به طرف اروپا ترانزیت کنیم، در مقابل هم قول می‌دهیم حتی یک گرم آن در داخل ایران توزیع نشود و همه را به اروپا می‌فرستیم و هم اینکه بخشی از سود آن را به شما می‌دهیم. اما ایران قبول نکرد .»[۲]

*این مسئله درست است که اروپا به وظیفه اخلاقی و مشارکتی خود در قبال مبارزه با مواد مخدر عمل نمی‌کند و جمهوری اسلامی ایران یک تنه سدّی عظیم را در مقابل شیوع مواد مخدر در جهان ایجاد کرده است.

اما این قضیه ابعاد دیگری هم دارد...

ابعادی از جمله شیطنت برخی کشورهای اروپایی و آمریکا در بحث کمک به افزایش تولید مواد مخدر در کشور افغانستان، آمارسازی درباره زیاد نشان دادن جمعیت معتادین در ایران، تجهیز کردن باندهای مواد مخدر به سلاح‌های پیشرفته و فراهم آوردن زمینه پولشویی در برخی کشورهای ثالث برای سران این باندها.

این حقایق نشان می‌دهد که اگر عزمی برای زمینگیر کردن اروپا و آمریکا باشد؛ کارهای زیادی در منطقه غرب آسیا برای انجام دادن هست که هریک به تنهایی می‌تواند منجر به رسوایی و وارد آوردن فشار به حامیان غربی و آمریکایی مواد مخدر در این نقطه استراتژیک جهان باشد.

***

ناامید شدن کواکبیان از حجت‌الاسلام رئیسی

فارس گزارش داد: مصطفی کواکبیان، فعال اصلاح‌طلب و از نمایندگان مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه روز یکشنبه مجلس طی اظهاراتی گفته است:

«ما انتظار داریم منش آقای رئیسی با آقای آملی لاریجانی تفاوت کند البته بارقه‌های امیدی نیز ایجاد شده اما باز هم برخورد دوگانه با مطبوعات ما را ناامید می‌کند .»[۳]

*بدیهیست که ملاک عمل، ملاک قضاوت و ملاک رضایت و نارضایتی بایستی «قانون» باشد نه تمایلات شخصی و خواسته‌های جناحی!

مفهومی که البته در صحبت‌های کواکبیان اشاره‌ای به آن نشده و بعید است که این فعال اصلاح‌طلب در این زمینه چیزی را چنته داشته باشد.

ما همچنین نمی‌دانیم اشاره کواکبیان به کدامین برخورد با کدامین مطبوعه است اما به نظر می‌رسد که او به توقیف نشریه صدا (ارگان حزب کارگزاران) معترض است.

نشریه‌ای که با تصویر روی جلد خود؛ خطر جنگ را علیه ایران بزرگنمایی کرده بود.

***

1_ http://www.iran-newspaper.com/newspaper/page/7057/1/511206/0

2_ http://www.iran-newspaper.com/newspaper/page/7057/1/511207/0

3_ http://fna.ir/d9mdge

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 16
  • US ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    19 42
    وزیر خارجه آمریکا شامگاه پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت به وقت شرق ایالات متحده در بیانیه‌ای، ضمن اشاره به افزایش تهدیدهای ناشی از اقدامات تهران در چند هفته اخیر، تاکید کرد که واشنگتن و متحدان آن به دنبال جنگ و درگیری نیستند. مایک پمپئو گفت: «جمهوری اسلامی ایران در هفته‌های اخیر در یک رشته اقدامات و اظهارات تهدیدآمیز دخیل بوده است. پاسخ ایالات متحده و متحدان و شرکای ما روشن بوده است: ما به دنبال جنگ نیستیم. اما اقدامات چهل ساله ایران برای کشتن سربازان آمریکایی، حمله به تاسیسات آمریکا، و گروگان گرفتن آمریکایی‌ها یک یادآوری دائمی است که ما باید از خود دفاع کنیم.»
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
      41 5
      ترامپ هم اختیارات روحانی را ندارد. مگر میشود بی اختیار برجام امضاکرد و چوب حراج به ذخائر طلا و ارز و شرکتهای عمومی ووووو زد؟
    • BE ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
      34 1
      اشکمان درآمد ، شما چقدر مظلوم هستید !؟
  • ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    78 11
    آیا این آقای روحانی نبود که به تصمیم قضایی مبنی بر فیلترینگ تلگرام اعتراض کرد و آیا این او نبود که با گشت‌های ارشاد مخالفت کرد؟
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
      23 5
      چرا آدرس غلط به مردم میدین، اینها که گفتی مشکل مردم هست یا گرانی و بیکاری و ... که راه حلش هم در دست دولته که تو این شش سال کاری نکرده. مگه خود آقای روحانی نبود که موقع انتخابات قسم جلاله میخورد که مشکلات راه حل داره با قاطعیت میگفت که صد روزه حلش میکنه و کلید نشون میداد و تا الان شش سال گذشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متاسفانه حافظه مردم ما یکمی ضعیف شده
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
      37 3
      روحانی هزار رو دارد و به این زودی هااین فرد را نخواهید شناخت. او هر روز در شکلی ظاهر می شود و استاد جاخالی دادن و فرار از مسئولیت است.
  • مجید IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    25 2
    خدایا همه مریض ها را شفا بده
  • محمد حسین IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    27 4
    مقصر اصلی مشکلات خود دولت روحانی هست. اگه الان از یک بچه 6 ساله هم سوال کنید، پاسخ قاطع می دهد دولت مقصر هست.
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
      4 2
      من پرسیدم. گفت گشنمه!
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    16 1
    ههه خوب به درك نا اميد شو
  • محمد حسین IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    8 1
    حسن روحانی 1 مرداد 94 شاید فکر کنید توفیقی که با حصول توافق بدست آمده فقط حقوق هسته‌ای ملت ایران را به رسمیت شناخته و یا با تصویب قطعنامه 2231 ایران از زیر عنوان خطرناک بودن برای صلح و امنیت جهانی خارج شده است، یا فقط شش قطعنامه قبلی شورای امنیت علیه ایران لغو شده است و تحریم‌های اقتصادی برطرف شده،‌ همه اینها درست است اما مهم‌تر از آن این است که این توافق یک پیام مهم برای دنیا داشت و آن این که سلاح و تهدید باید برای همیشه به زمین گذاشته شود.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    23 1
    اگه اینجوری که اینا از خودشون اختیاری ندارن پس چرا هر دوره با انواع و اقسام کلک های کثیف سعی میکنن قدرت رو به دست بگیرن و در انتخابات پیروز بشن؟ البته راه توجیه برای بی عرضه ها تا خود قیامت بازه
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    36 6
    آقای کواکبیان ما هم انتظار داریم روزنامه های وابسته به آمریکا و انگلیس که همه اصلاح طلبند درشان گل گرفته شود
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
      15 3
      احسنت+++++++++++++++++++++
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    12 0
    این همه جوون شهید شد و این همه معتاد به جا موند برای اروپای کثیف و امریکا؟ واقعا چرا این خط ترانزیت نباشه؟
  • ج IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    11 2
    دولت ایران از حمل مواد مخدر به طرف غرب و اروپا جلوگیری می کند ولی متاسفانه مواد مخدر را اجازه می دهد که همه به داخل ایران وارد شود و توزیع گردد بدبخت جوانهای این کشور
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    6 11
    مشرق جان شما که از جنگ نمی ترسید وچیزی برای از دست دادن ندارید پس چه غم بر شهادت
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
      2 8
      اتفاقی بیفته، هموش در میرند. مشرقیان فقط دنبال کسب منفعت مالی به هر روش کثیف اند
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    6 0
    ايشان صداقت ندارند
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    19 0
    اقای کواکبیان انشاالله دوره شما هم تمام می شود. بجای این که برای مردم کار کنی بخاطر خدا کار کنی برای حزبت کار کردی ، بزدوی این منم منم های شما هم تمام میی شود و بالاخره می میری ان وقت کارت با کرام الکاتبین است که که مال بیت المال خوردی و سر در اخور بیت المال کردی اما برای چه کسی کار کردید امید وارم ان روز زودتر بیاید و این مردم از شر شما اشراف بی درد رها شوند .
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    12 1
    این فتنه گرهای خدانشناس رو اگر خواب بودند میشد بیدار کرد اما خودشون رو به خواب زدند و امیرالمومنین از دست همین جماعت لعنتی عذاب ها کشید لعنت الله علی القوم الظالمین
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    9 1
    اگه چنین پیشنهادی دادن ایران اشتباه محض کرده که قبول نکرده.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    20 0
    آقای کواکبیان ...مردم به امید درست شدن اقتصاد با وعده 100 روزه به گروه شما ری دادن ... در درجه اول شما و هم جهتهای شما امید مردم رو ناامید کردید
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    14 0
    کواکبیان به کجای تو برخورده؟ کار همه اصلاح طبکارها و دزدان بیت المال تمومه.
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    7 0
    ناجوانمردی مال یه دقیقه شه
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    9 0
    چرا آدرس غلط به مردم میدین، اینها که گفتی مشکل مردم هست یا گرانی و بیکاری و ... که راه حلش هم در دست دولته که تو این شش سال کاری نکرده. مگه خود آقای روحانی نبود که موقع انتخابات قسم جلاله میخورد که مشکلات راه حل داره با قاطعیت میگفت که صد روزه حلش میکنه و کلید نشون میداد و تا الان شش سال گذشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متاسفانه حافظه مردم ما یکمی ضعیف شده
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    8 1
    باید هم با اینها مخالفت کنه، همین تلگرام بود که مردم رو زمان انتخابات فریب داد و موجب رای آوردنش شد و شش سال با برجام بازی، مردم و مملکت رو به فنا دادن. ژست اپوزوسیونیش هم با مخالفت با گشت ارشاد کامل شد و حمایت منافقین و ... رو براش بهمراه داشت. ولی شده یک بار با برادرش و ...مخالفت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    7 1
    اگر اختیار نداشتید این همه دروغ و تطمیع و تهدید و پول های کثیف و وعده های دروغین و اشتهای دیوانه وار برای ریاست جمهوری چه بود ؟ ایا بی عرضگی تنبلی خودتان را تقصیر قانون می گذارید ؟
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    3 3
    اتفاقا ایران باید از موضوع ترانزیت مواد مخدر به عنوان اهرم فشار به اروپا استفاده کنه..اگر اروپایی ها همسو با ترامپ شدند و تعهدات شون رو شل کردند، ایران هم شل کنه و بذار موادمخدر برسه به اروپا...البته این مثال بود، اما اروپایی ها و حتی آمریکایی ها مملو از نقاط ضعف (پاشنه آشیل) هستند که ایران می تونه به راحتی اونها را از همون طریق تحت فشار قرار بده.. روسیه و چین هم پر رو شدند و ایران باید اونها را تحت فشار قرار بده.. ایران می تونه نفت نفروشه، فقیرترین کشور جهان بشه، اما همچنان با عزت و شرف سر پا باقی بمونه.. اگر آمریکا اعلام می کنه که می خواد نفت رو صفر کنه، ایران بیاد دو روز، یه هفته، خودش نفت رو صفر کنه، به دنیا نشون بده چجوری بازار بهم می ریزه.. بستن تنگۀ هرمز نمی خواد.. دنیای امروز ثابت کرده که نوع جنگش جنگ اقتصادی است، تنگۀ هرمز مال زمان ریگان بود، وقتی یه گردن کلفت جلوت وایستاده، حتماً نباید بهش مشت و لگد بزنی،درحالیکه بهش اثر نداره.. نوک انگشتت رو بکن توی چشمش.. خلاص..آمریکا ابرقدت نظامی دنیاست، هرکشوری باید قبول کنه حریف جنگ نظامی با آمریکا نمی شه، اگر مثل هیروشیما یه بمب اتم انداخت در یه شهر ایران، اون وقت چی؟
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    7 0
    کواکبیان آدمه آخه من اخبارتون رو نخوندم ولی از نتانیاهو اخبار بزارید بهتره چرا ؟ چون حداقل به خودشون دروغ نمیگن
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    7 0
    بذارید مواد فروشای بین المللی مواد رو ببرن به اروپا. جلوشون رو نگیرید.
  • آنتی صهیونیسم IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    9 2
    اگر آقای روحانی و جهانگیری تا این حد بی تقصیر و به زعم خودشان بی اراده و بی اختیار هستند ، بصراحت اعلام کنند و استعفا بدهند . بنده بسیار خوش تیپ تر از آقای روحانی و جهانگیری هستم . اگر قاعده بر این است که بالاترین سمت را در کشور داشته باشی و ادای کی بود کی بود من نبودم را دربیاوری این نقش را 80 میلیون نفر دیگر هم میتوانند اجرا کنند بسیار زیباتر از شما عزیزان . قدر این نعمت را که خداوند در اختیارتان گذاشته بدانید برای خدا و رضایت او کارکنید از مسئولیت شانه خالی نکنید و پای حرفها و عمل خود مردانه بایستید.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    43 0
    تو این شش سال جز ژست گرفتن چیز دیگری از روحانی و تیمش ندیدیم
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    3 0
    شدیم کاسه داغ تر از آش بزارید مواد ببرن پدرشون در بیارن سودشم نگیرید که حرام نشه و درجرم شریک نشید
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    59 1
    با بی‌عرضه ترین دولت تاریخ معاصر مواجهیم
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    119 1
    روحانی متخصص وادادگی است از نوع انگلیسی اش.
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    3 0
    آقای کواکبیان شما از جناحی هستید که شعارشان این بود و هست : هر کس با ما نیست بر ما است !! حالا کسی انتظاری از شما ندارد که با آیت الله رئیسی همخوان و هم خط باشید. خط افسادطلبان و قدرت طلبی همیشه با خط انقلاب در تضاد و تعارض بوده است.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    1 1
    هر چی امروز سرمان آمده به خاطر مهندسی انتخابات توسط دولت پنهان در سال ۹۲ هست امیدوارم دیگر شاهد مهندسی انتخابات توسط دولت پنهان نباشیم
  • SE ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    5 0
    در داخل کشور زوزه دشمن از حلقوم هر کسی یا نشریه ای بیرون بزند بدارش باید آویخت و این یکی از وظایف اولیه و مهم دستگاه قضا است که در شرایط جنگ اقتصادی و جنگ روانی با بوقهای جنگ روانی دشمن در داخل کشور مقابله کند تا حفظ امنیت ملی آسیب نبیند
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    2 0
    امثال کواکبیان یعنی اصلاحطلبان تدبیر و امیدی که میببین حسارت به کشور و ملت هستند از آقای رییسی نا امید شوند موید آن است که مشکل بویژه مرتط با رانت و مفاسد اقتصادی داشته. لذا عملکرد اقای رییسی منطبق با اسلام و خواست ملت است در غیر اینصورت ملت نا امید خواهند شد..
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    2 0
    خدا یه ذره عقل و جرات به شماها (اصلاح طلبان ) بده خیلی ترسو و بعضا خدا نشناسید دنیا پرستید
  • DE ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    3 6
    مصطفی کواکبیان» اعلام کرد ممکن است از حجت‌الاسلام رئیسی ناامید شود!// این یعنی جناب رئیسی حاضر نشدند به اصلاحاتچی ها باج بدهند
  • EHSAN US ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    0 2
    ببین نویسنده عزیز ....حرف رییس جمهور غیر منطقی نا درست نیست.... فکر میکنم مشکل از خوی طلبکاری جنابعالیست که فکر میکنی همه عالم و آدم بدهکار شما هستند.
  • US ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    0 3
    جناب رئیسی مردم از شما هم در حال ناامید شدن هستند. کجا رفته وعده قاطعیت شما. اگر دیر عمل بکنید مردم ناامید خواهند شد. اعدام و مجازات مفسدان و ثروتمندان قدرتمند را شروع بکن به خدا توکل بکن.
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    0 1
    مرده شور آن هیکل انگلیسی ات را ببرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس