کد خبر 953571
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
علی نظرمحمدی

علی نظرمحمدی، سرمربی سابق تیم فوتبال سپیدرود گفت: برای پاس شدن چک‌ها من با علی کریمی توافق کردم و الان هم طرف حساب من او است نه شخص دیگری.

به گزارش مشرق، علی نظرمحمدی سرمربی سابق تیم فوتبال سپیدرود رشت که پیش از این یک فقره از چک‌های باشگاه سپیدرود را در ماه اسفند برگشت زده بود، با سر رسید تاریخ چک دوم در ماه اردیبهشت، این چک را هم برگشت زد.

علی نظرمحمدی در مورد برگشت زدن چک‌های علی کریمی، اظهار داشت: دو چک اول علی کریمی پاس شد و این چهارمین چک او بود که برگشت زدم. یک چک دیگر هم برای ماه تیر دارم که هنوز موعد آن سر نرسیده است.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه کسی قرار است این چک‌ها پاس کند. مگر اداره کل صاحب تیم است یا من با مالک موقت این تیم طرف هستم؟ من با علی کریمی توافق کردم. به او تخفیف دادم و حالا هم چک به نام خواهر او است و طرف حساب من آنها هستند.

سرمربی سابق تیم سپیدرود تصریح کرد: کار‌های قانونی و کیفری را به وکیلم سپردم تا در این خصوص اقدام کند. هر چه قانون تعیین کند می‌پذیرم. به اندازه کافی با سپیدرود همکاری کردم و حق و حقوق خود را بخشیدم. در این دوره زمانه چه کسی برای دریافت پولش اینطور همکاری می‌کند. در عوض احترامی که به آنها گذاشتم، چک‌ها یکی پس از دیگر برگشت می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

تغییر زمان 2 بازی از هفته بیست و هفتم

وی در پاسخ به این سوال که طبق قرارداد، مالک جدید توافق کرده چک‌های علی کریمی را پاس کند و حالا چطور می‌خواهید طلبتان را از کریمی بگیرید گفت: می‌دانم چنین قراردادی وجود دارد. شاید پاس نشدن چک‌ها کم کاری مالکان جدید باشد ولی در نهایت من با این آقایان توافق نکردم و با علی کریمی توافق کردم. او باید آنها را مجاب می‌کرد چک‌هایش را پاس کنند تا کار به اینجا نرسد.

سرمربی سابق تیم سپیدرود ادامه داد: آنچه مشخص است باشگاه سپیدرود بدهکار است و باید بدهی‌ها را پرداخت کند. نمی‌دانم قول و قرار‌ها بر چه اساسی است و چطور می‌خواهند پول من را بدهند ولی من با کمک وکیلم نه تنها کل مبلغ چک، بلکه تاخیر در پرداخت را هم به طور کامل می‌گیرم چون به اندازه کافی تخفیف دادم و دیگر جای هیچ تخفیفی نیست.

وی ادامه داد: وقتی برای همکاری و احترامی که دیگران به افراد می‌گذارند ارزشی قائل نمی‌شوید، همین اتفاقات رخ می‌دهد. طرف مقابل هم باید به تعهدات عمل کند. همیشه همه تعهدات دو جانبه است ولی ظاهراً اتوبان طلبکاران سپیدرود یک طرفه شده است.

نظرمحمدی در پایان در مورد موفقیت نادر دست‌نشان و قرارداد بلندمدت او با باشگاه سپیدرود خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم فوتبال سپیدرود در بازی‌های باقی مانده موفق شده و در لیگ برتر باقی بماند. چه ایرادی دارد که دست‌نشان در سپیدرود بماند. آرزوی من خوشحالی مردم گیلان است، با هر مربی و مالکی که می‌خواهد باشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس