کد خبر 953563
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
جهانبخش

ضعف مفرط تهاجمی برایتون در بازی‌های اخیر خود باعث شده هواداران این تیم انتقادهای زیادی به کادر فنی و بازیکنان برایتون وارد کنند و خواستار تغییرات عمده شوند.

به گزارش مشرق، برایتون در هفت بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف موفق به زدن هیچ گلی نشده و در این هفت بازی تنها ۸ شوت روانه چارچوب دروازه حریفان کرده. این عملکرد تهاجمی ضعیف، باعث شده هواداران برایتون سرمربی، کادر فنی و بازیکنان این تیم را هدف انتقادهای تند قرار داده و خواستار ایجاد تغییرات عمده در تیم محبوب‌شان شوند.

این در حالی است که پیش از این هفت بازی برایتون عملکرد به مراتب بهتری داشته. اما در هفت بازی اخیر عملکرد بسیار ضعیف برایتون در فاز تهاجمی بی‌سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید:

یاران جهانبخش در خطر سقوط قرار گرفتند

برایتون روز ۳۰ مارس در مقابل ساوت‌همپتون با نتیجه ۱-۰ شکست خورده. بازیکنان برایتون در این بازی ۱۴ شوت شلیک کرده ولی تنها یکی از این شوت‌ها در چارچوب دروازه حریف بوده.

برایتون در بازی بعدی روز سوم آوریل به مصاف چلسی رفته و با نتیجه ۳-۰ شکست خورده. برایتونی‌ها در این بازی تنها ۳ شوت زده و تنها یکی از این شوت‌ها در چارچوب دروازه شاگردان ساری بوده.

بازی بعدی برایتون روز شش آوریل مقابل منچسترسیتی قرار گرفته و ۱-۰ شکست خورده. از پنج شوت برایتون در این بازی دو شوت در چارچوب دروازه سیتی بوده. به این ترتیب این بازی مقابل شاگردان گواردیولا، به دلیل زدن ۲ شوت در چارچوب بهترین عملکرد تهاجمی برایتون در هفت بازی اخیر خود بوده.

در جریان شکست ۱۳ آوریل مقابل بورنوث با نتیجه ۵-۰ برایتون ۸ شوت زده که یکی از آنها در جارچوب بوده. برایتونی‌ها روز بیستم آوریل در مقابل ولوز به تساوی بدون گل دست یافتند و در این بازی با اینکه ۵ شوت به نام خود ثبت کردند ولی حتی موفق نشدند یک شوت روانه چارچوب دروازه حریف کنند.

و سرانجام برایتون در آخرین بازی خود مقابل تاتنهام در روز بیست و سوم آوریل از شاگردان پوچتینو ۱-۰ شکست خورده و با شلیک ۶ شوت تنها یک بار شوت در چارچوب دروازه تاتنهام داشته.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس