کد خبر 953539
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
ویسی

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر که با بیان اینکه دوست دارد فصل آینده هم سرمربی این تیم در لیگ برتر باشد، گفت: هیچ مربی‌ای رزومه مرا در پنج سال گذشته ندارد.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی درباره صعود تیم فوتبال شاهین بوشهر به لیگ برتر گفت: بازی متفاوتی با تیم سرخپوشان داشتیم. همه جور احتمالی وجود داشت و ممکن بود حتی به لیگ برتر نرسیم. در هفته‌های پایانی با بازیکنانم کارهای روانی زیادی انجام دادم و آنها را آماده بازی بزرگ و محکم کرده بودم. البته جوری کار کردم که بازیکنانم استرس نگیرند و حساسیت مسابقه آنها را تحت تأثیر قرار ندهد.

خدا به ما پاداش داد
وی افزود: خوشبختانه مسئولان و هواداران هم در این بازی کنار تیم بودند و با غیرت بازیکنان توانستیم به پیروزی برسیم. خدا پاداشمان را با صعود به لیگ برتر داد و به مردم بوشهر و بازیکنانم تبریک می گویم.

از ۱۰ تیم لیگ دسته اولی پیشنهاد داشتم
سرمربی تیم شاهین بوشهر در پاسخ به این سوال که آیا حضورش در لیگ دسته اول بعد از کار در لیگ برتر ریسک نبود؟ تصریح کرد: باور کنید از حدود ۱۰ تیم لیگ دسته اولی پیشنهاد داشتم. حتی با مسئولان هشت تیم مذاکره کردم ولی دلم نبود و می‌دانستم اگر به این تیم‌ها بروم، اتفاقات بدی برایم رخ می‌دهد. می‌دانستم علاوه بر درون زمین باید خارج از زمین هم با یکسری مسائل بجنگم.

بوشهری‌ها هیچ موقع اذیتم نکردند
ویسی ادامه داد: با این حال وقتی پیشنهاد شاهین آمد، پیش بینی می‌کردم که بتوانم با این تیم موفق باشم. خودم پنج سال در شاهین بازی کرده بودم و به این تیم عِرق داشتم. ضمن اینکه بازیکنان بوشهری که در تیم‌های مختلف داشتم هیچ موقع اذیتم نکردند. با چند تن از بزرگان ورزش هم برای رفتن به شاهین مشورت کردم.

بیشتر بخوانید:

گل‌گهر و شاهین شرایط حضور در لیگ برتر را دارند؟

با یاوری، مهاجرانی و پیروانی مشورت کردم
وی در پاسخ به این سوال که با چه کسانی برای حضور در تیم شاهین مشورت کرده بود؟ گفت: با افرادی مثل محمود یاوری، مجید باقری، حشمت مهاجرانی، روشنایی، شوری و غلامحسین پیروانی. همه می‌گفتند باید در فوتبال باشم. تشکر ویژه ای از پیروانی دارم و واقعاً به خاطر کمک‌هایش مدیون او هستم.

نمی‌توانستم با سرمربیان لیگ یک بجنگم
سرمربی تیم شاهین درباره چالش‌های در لیگ دسته اول اظهار کرد: من تجربه کار در لیگ دسته اول را نداشتم ولی ۱۲ هفته نباختیم و کم کم به تماشاگران تیم اضافه شد. من هم نمی‌توانستم با بعضی از سرمربیان کنار خط بجنگم ولی تا جایی که توانستم روی مسائل روحی و روانی تیمم کار کردم. تمرکزمان روی تیم شاهین بود و کاری به تیم‌های دیگر نداشتیم.

رفتار ۵۰ درصد مربیان لیگ یک چندش آور است
ویسی در خصوص تفاوت‌های لیگ برتر با لیگ دسته اول گفت: صد درصد فرق می‌کند. من در لیگ برتر سالیان سال کار کرده ام. اتفاقات لیگ دسته اول زننده است و به هیچ وجه زیبنده فوتبال نیست. ۵۰ درصد مربیان در لیگ یک کنار خط حاشیه و جنجال ایجاد می‌کنند که رفتارشان چندش آور است. چطور می‌گذارند این مربیان در لیگ یک کار کنند؟

کمیته اخلاق و انضباطی ورود کنند
وی افزود: فکر می‌کنم کمیته اخلاق و کمیته انضباطی هم از اتفاقات لیگ یک خبر دارند ولی کاری نمی‌کنند. خالصانه از کمیته اخلاق می‌خواهم به این مسائل ورود کند و کسانی که اخلاق ندارند را کنار بگذارند. کمیته داوران هم باید به داوران آموزش بدهد که چطور جرأت برخورد با این مربیان را داشته باشند تا کنار خط نتیجه را عوض نکنند. شنیده بودم لیگ یک کثیف است و برای همین می‌ترسیدم ولی خدا کمکم کرد.

۵۰ درصد مربیان با شخصیت و سالم هستند
سرمربی تیم شاهین ادامه داد: با این حال ۵۰ درصد دیگر از مربیان سالم و باشخصیت هستند. اگر کمیته اخلاق یک بار با مربیان بی اخلاق برخورد کند، شرایط لیگ یک خوب می‌شود. مگر تیم یوونتوس نبود که این تیم را به لیگ دسته اول ایتالیا فرستادند؟ فدراسیون یک بار برای همیشه مربیان بی اخلاق را کنار بگذارد تا کثیف کاری یاد بازیکنانشان ندهند.

تفاوت فنی لیگ یک و لیگ برتر زیاد نیست
ویسی در خصوص تفاوت‌های فنی لیگ دسته یک و لیگ برتر خاطرنشان کرد: باور کنید توانایی بازیکنان در لیگ یک خیلی زیاد است ولی کیفیت زمین‌ها و نوع برخورد مربیان و تماشاگران گاهی اوقات باعث می‌شود عملکردشان ثمری نداشته باشد. تفاوت بین دو لیگ از نظر فنی زیاد نیست و شاید به تفاوت تجربه بازیکنانش در بازی در ورزشگاه‌های بزرگ و با کیفیت برگردد.

دوست دارم در شاهین بمانم
وی درباره احتمال تمدید قراردادش با تیم شاهین و سرمربیگری در لیگ برتر با این تیم، گفت: قراردادم با شاهین تمام شده است ولی دوست دارم در شاهین بمانم. ۱۲ هفته در این تیم راحت بودم. آدم‌های خوب و مسئولیت پذیری در شاهین هستند. استعدادهای زیادی هم در بوشهر وجود دارد که می‌توانم کمک کنم استعدادشان را بروز بدهند. می‌توانم کارهای بزرگ‌تری در شاهین انجام بدهم و ان شاءالله که بتوانم بمانم.

هیچ مربی ای رزومه مرا ندارد
سرمربی تیم فوتبال شاهین در پایان در خصوص احتمال تغییر سرمربی این تیم در لیگ برتر تاکید کرد: هیچ اشکالی ندارد. مسئولان شاهین هر مربی ای را که دوست داشته باشند می‌توانند انتخاب کنند. من کارم را انجام می‌دهم. مگر با فولاد قهرمان نشدم؟ مگر با صبا سهمیه آسیایی نگرفتم؟ زندگی ادامه دارد. خدا را شکر حامیان من آدم‌های سالم هستند. من با دلال‌ها کار نمی‌کنم. استقلال خوزستان را دو سال با بدبختی در لیگ برتر نگه داشتم و در نهایت قهرمان کردم. انگار نه انگار و اصلاً کارم دیده نشد. هیچ مربی ای رزومه مرا در پنج سال گذشته ندارد؛ از نگه داشتن تیم در لیگ برتر با بدبختی و قهرمان کردن آن تیم تا حضور در لیگ دسته اول و رساندن آن به لیگ برتر.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس