کد خبر 953529
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
بودیمیر

مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس بی‌خبر ایران را ترک کرد.

به گزارش مشرق، ماریو بودمیر در حالی راهی کشورش کرواسی شده است که در چند روز اخیر بارها از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته بود تا مقدمات حضور خانواده‌اش در ایران را فراهم کنند، اما این اتفاق رح نداد و او هم بی‌سروصدا راهی کشورش شد.

باشگاه پرسپولیس که هزینه هنگفتی را بابت رضایت‌نامه بودمیر پرداخت کرده است هنوز پیش‌قرارداد این بازیکن را به طور کامل پرداخت نکرده است و همین موضوع بهانه‌ای شد تا بودیمیر به کرواسی برگردد. با توجه به اینکه طبق قانون جدید فیفا چنانچه باشگاهی دو ماه حق و حقوق بازیکن خود را ندهد این بازیکن حق فسخ قرارداد یک‌طرفه را دارد، ممکن است بودمیر این کار را انجام دهد. از این جهت که او بیشتر از دو ماهی می‌شود حقوقش عقب افتاده و از این موضوع هم شاکی است.

بیشتر بخوانید:

مهاجم پرسپولیس به کرواسی بازگشت!

نکته قابل توجه اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس چند روز پیش قصد پرداخت مبلغی به بودیمیر را داشتند، اما چون مبلغ مورد نظر کمتر از پیش‌قرارداد او بود، این بازیکن حاضر به دریافت این پول نشد و اعلام کرد باشگاه هر وقت پول داشت، پیش‌قراردادش را به طور کامل بدهد. در هر صورت اگر بودیمیر با شرایطی که دارد دیگر به ایران برنگشت و به مانند گولچ (مدافع چپ پیشین پرسپولیس) قراردادش را یک‌طرفه فسخ و خواهان پول کل قراردادش شد، نباید کسی تعجب کند.

فصل پیش هم چنین شرایطی در پرسپولیس وجود داشت و بازیکنانی چون بشار رسن، گادوین منشا و بوژیدار رادوشویچ به اضافه مربیان خارجی پرسپولیس چند ماهی حقوق خود را نگرفتند، اما با وجود این مسئله اقدامی برای فسخ قرارداد خود نکردند، شرایطی که به نظر می‌آید الان هم در پرسپولیس وجود دارد و خارجی‌ها این تیم فعلاً مراعات تیم‌شان را می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    2 2
    پنجاه پنجاه با برانکو قسمتش میکنه..چن برابر حقوقشو با خرید اینطور بازیکنا از پرسپولیس درآمد کسب میکنه،بعد بعضیا توقع دارن همچین آدمی سرمربی تیم ملی بشه
    • حمید ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
      0 0
      اگه مدرکی داری رو کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس