دروازه بان رئال مادرید

بحران دروزاه بانی در رئال مادرید اوج گرفته است، در حالی که همه اطمینان دارند کورتوا بهترین است، دلخوری عمیقی در چهره کیلور ناواس و فرزند زیدان به چشم می‌خورد.

سرویس ورزش مشرق – تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید حال و روز خوبی ندارد، بازگشت زیدان البته بسیاری از نگرانی‌ها را بر طرف کرد اما همچنان این تیم به شدت مشکل دارد. پیروزی اخیر این تیم با هت تریک بنزما هم نتوانست تلخی شکست دو هفته پیش را از بین ببرد و هواداران رئال مادرید دیگر کاسه صبر خود را لبریز و تمام شده می‌بینند.

مشکل اینجا است که مادرید هنوز درباره منابع انسانی خود به نتیجه قطعی نرسیده است. کادر فنی مورد پیشنهاد زیدان تنها ۶۰ درصدش مورد پذیرش باشگاه بوده و سه نفر از مربیان که یکی از آنها مربی دروازه بانان است، به علت همکاری همزمان با فدراسیون فوتبال حق ندارند به صورت رسمی استخدام شوند.

از فهرست ۱۵ نفری زیدان درباره خریدهای پیشنهادی هم، فلورنتینو پرس تنها در سه مورد قول قطعی به زیدان داده و این حس خوبی به کادر فنی منتقل نمی‌کند.

از دو هفته گذشته نیز بحران دروازه بانها به جان رئال مادرید افتاده و زیدان در اقدامی عجیب دست به دامن هواداران شده است. استبان از آس اسپانیا البته این اقدام زیدان را بیشتر شبیه یک نمایش لو رفته و بی مزه توصیف کرده که شاید راهی باشد برای آشتی با هواداران و مشخص است که او در نهایت توجهی به رأی هواداران نخواهد کرد اما داستان این است که وب سایت رسمی رئال مادرید از هواداران رسمی تیم که کد هواداری درجه یک دارند، خواسته در نظر سنجی شرکت کرده و دروازه بان مور علاقه خود را انتخاب کنند.

در این میان با گذشت تنها دو روز از این نظر سنجی کیلور ناواس بالاترین رأی را به خود اختصاص داده است و زیدان باید بین محبوبیت خود و دستور فنی کادر خود یکی را انتخاب کند.

لوکاس زیدان نیز به دستور پدرش فعلاً سکوت کرده و زیدان به خوبی می‌داند که انتخاب پسرش در این شرایط چندان جالب نیست. این در حالی است که بسیاری از هواداران عملکرد لوکاس زیدان را حتی بهتر از کورتوا می‌دانند.

لونین البته در سایه نشسته و از ابتدا هم دروازه بی ادعایی بوده است. او خوب می‌داند که حتی نشستن روی نیمکت رئال مادرید نیز برایش رزومه ساز و معتبر خواهد بود.

نکته جالب در تفاوت نظرسنجی آس اسپانیا و وب سایت رئال مادرید است، در حالی که هواداران رسمی رئال مادرید ناواس را بهتر از کورتوا می‌دانند در نظر سنجی آس اسپانیا که به صورت آزاد و بین المللی صورت گرفته، تا مرز ۳۳ هزار نفر رأی داده اند وکورتوا بیش از ۵۰ درصد از آرای مردم را به خود اختصاص داده است.

زیدان باید زودتر تصمیم بگیرد و تکلیف دروازه بان های تیمش را روشن کند. کورتوا به کنایه بارها اعلام کرده که اگر قرار باشد دروازه بان دوم تیم شود به سرعت مادرید را ترک خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس