کد خبر 953442
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
الهلال و استقلال

پیروز قربانی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که استقلال پس از گل الهلال عربستان و همچنین ۱۰ نفره شدن آنها، برنامه‌ای نداشت.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی درباره شکست یک بر صفر استقلال برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال با سیستم بازی رفت به میدان رفت و در دقایقی هم موفق عمل کرد، اما بازیکنان الهلال نشان دادند که از کوچک‌ترین موقعیت استفاده می‌کنند.

وی افزود: استقلال پس از گلی که خورد، تغییر و برنامه‌ای نداشت. وقتی تیمی ۱۰ نفره می‌شود، تیم مقابل خودش را به آب و آتش می‌زند تا از برتری عددی‌اش استفاده کند. الهلال ۱۰ نفره بود و استقلال باید تهاجمی بازی می‌کرد تا نبود بازیکن حریف برای آنها به چشم بیاید، اما استقلال طوری بازی کرد که انگار الهلال ۱۰ نفره نیست. یکی از ضعف‌های استقلال این است که وقتی گل می‌خورد، شور و هیجانی برای جبران گل ندارد. استقلال کاملاً قابل پیش‌بینی بازی کرد و کار برای الهلال راحت شد. خط جلوی استقلال شبیه بهم بازی می‌کنند و اینگونه کار برای دفاع حریف راحت‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

استقلال و الهلال از نگاه آمار +عکس

مدافع پیشین استقلال در خصوص شانس صعود آبی‌پوشان گفت: نمی‌توان گفت استقلال و پرسپولیس شانسی برای صعود ندارند. این دو تیم باید بهتر آنالیز و از همه مهم‌تر ریکاوری کنند. استقلال و پرسپولیس در لیگ در کورس قهرمانی هستند و تمرکزشان را آنجا گذاشته‌اند. شاید خستگی روی آنها تأثیر بگذارد، اما با ریکاوری خوب می‌توان به مسابقات برگشت. یکی از دلایل خستگی این دو تیم، فرسایشی بودن لیگ است. برنامه لیگ طوری است که تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا لطمه می‌خورند و سازمان لیگ نیز هیچ اقدامی برای حمایت از آنها نکرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    2 1
    چرا بايد ليگ با اين عجله برگزار شود جام جهاني در پيش است ؟ ملت هاي آسيا داريم ؟ نمي دانم چرا هر سه تيم را قرباني مي كنه فدراسيون ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس