کد خبر 953362
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
عکس/ ذوب آهن در آستانه صعود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید کار این تیم در گروه A لیگ قهرمانان آسیا هنوز تمام نشده است.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از بازی با الوصل بیان کرد: افتخار می‌کنیم که توانستیم پرچمدار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم و این امانت را یک پله جلوتر ببریم. بازی خیلی با کیفیت بود. در یک قسمت‌هایی از بازی تفاوت‌هایی در تیم حریف دیده می‌شد. بازیکن شماره هفت آن‌ها عالی بازی می‌کرد. بازیکنان ما خیلی تلاش کردند. توکل کردن به خدا می‌تواند هر سدی را از جلوی پا بردارد. مسیر ما هنوز تمام نشده است. امیدوار بودیم که الزورا، النصر را شکست بدهد اما النصر پیروز آن بازی شد. گروه ما هنوز شرایطی را ندارد که من بگویم صعود ما قطعی است. ما هنوز مسیری سخت داریم. به استان اصفهان و فوتبال ایران تبریک می‌گویم. این برد را صمیمانه به کارگران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنیم. امروز غمگین بودم که مبادا یار دوازدهم‌مان را گم کنیم. دست هوادارانی که در ورزشگاه بودند را می‌بوسم. امروز احساس کردیم واقعاً یک بازی خانگی برگزار می‌کنیم. از بازیکنانم راضی هستم و به این جوانان افتخار می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

منصوریان به رکورد قلعه نویی در آسیا رسید

منصوریان با اشاره به اینکه نتیجه دو بر صفر نتیجه خطرناکی است بیان کرد: در این موقعیت تیم شما مراقبت کمتری می‌کند. در صحنه‌هایی می‌توانستیم مالک بازی باشیم و راحت می‌توانستیم ۳ گل دیگر بزنیم. شاید ۳ گل دیگر باعث غرور کاذب ما می‌شد و تقدیر ما این نبود. معتقدم وقتی حریف به شما اجازه می‌دهد هر کاری بکنید باید با احترام به حریف مالکانه باز کنید و موقعیت ایجاد کنید. از بازیکنانم یک مقدار عصبانی بودم چون ما باید به ریتم‌مان می‌رسیدیم. حدادی‌فر نقشش را به نحو احسن انجام داد. او نعمتی برای ما است. در دو سالی که در نفت بودم ایمان مبعلی را در ترکیب داشتم که شبیه حدادی‌فر. شخصیتی که می‌خواهید از تیم بگیرید باید اول آن را به کاپیتان تیم‌تان بدهید. منظورم آن احساس امنیت و آرامش است. با توجه به خصوصیات اخلاقی خدادی‌فر که از معدود فوتبالیست‌های خوب به لحاظ اخلاقی است این شانس را به مربی می‌دهد که کنترل رختکن هم در کنترل بزرگترهای تیم باشد. ما با حدادی‌فر ریکاوری خوبی انجام می‌دهیم و نمی‌خواهیم او بهترین بازیکن تمرین ما باشد و می‌خواهیم بهترین بازیکن زمین ما باشد.

او در مورد پرسپولیس و استقلال هم بیان کرد: آرزو می‌کنم دیگر نماینده‌های ایران هم شانس صعود پیدا کنند چون در تعداد سهمیه‌های ایران در آسیا تأثیرگذار هستند.

او در پاسخ به این پرسش که او چه تغییری در این تیم داده است که مقتدرانه بازی‌هایش را پیروز می‌شود، گفت: آقای آذری آدم زیاده‌خواهی است. او ۱۷ سال است در رده مدیرعاملی دارد فعالیت می‌کند. وقتی کلمه بهترین مدیرعامل که می‌آید نام او در ذهن می‌آید. بالادستی‌های آذری باید کمک کنند تا برنامه‌هایی که ما در ذهن برای این تیم داریم عملی بشود. ذوب‌آهن در حوزه آکادمیک آمادگی این را دارد که از فوتبال ایران جدا بشود. ما بازیکنان نوجوان و جوان داریم که می‌توانند رشد کنند. ذهنیت ما هرچه باشد نیاز به حمایت بالادستی‌ها داریم. باید ببینیم چه منابعی داریم که روی آن برنامه‌ریزی کنیم. بازیکنی مثل کایو که در تیم الوصل است، هزینه خریدش سه برابر کل بودجه ما است.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: ما در سال دوم در نفت به مشکل شدید مالی برخوردیم. روزهایی بود که ما به جای رفتن به هتل، به خوابگاه می‌رفتیم. یک تجربه تلخ در زندگی من بود. البته یک تجربه سخت بود که فهمیدم می‌شود در روزهای سخت ایستاد. نمی‌خواهم آن اتفاقات در اینجا هم رخ دهد و مدیر من در فشار مالی بماند. برای همین باید خیلی مواظبت کرد. ما یک خانواده هستیم. با هم تمرین می‌کنیم و بازی می‌کنیم، با هم خوشحال می‌شویم و با هم غمگین می‌شویم. به بازیکنانم گفتم نماز شکر بخوانید چون لایق این هستید که زیر این پرچم افتخار آفرینی کنید.

 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس