کد خبر 952990
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
مسعود تابش

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:‌ انتظار داریم هر داوری که قضاوت این بازی را بر عهده دارد، قضاوت عادلانه ای داشته باشد.

به گزارش مشرق، مسعود تابش در خصوص بازی مهم این هفته مقابل پرسپولیس گفت: خداراشکر تیم ما اکنون شرایط خوبی دارد و بچه‌ها آماده هستند. ان شاالله که جمعه یک بازی خوب، جوانمردانه و تماشاگر پسند برگزار شود. هر تیمی هم بهتر بازی کند، نتیجه می‌گیرد. بازی مهم و حساسی است و دقیقاً به این بازی می‌توان ۶ امتیازی گفت. ما هم نهایت تلاشمان را می‌کنیم. پرسپولیس تیم خوبی است و ما آماده برگزاری یک بازی خوب هستیم.

تابش در مورد مساله جایگاه هواداران سپاهان و اظهارات سعید فتاحی در مورد اینکه ممکن است سکوهای بیشتری به هواداران سپاهان داده شود، گفت: انتظار ما این است که برابر آیین نامه و قانون بتوانیم از ظرفیت ورزشگاه استفاده کنیم. توقع ما هم بیش از این نیست. صحبت‌های جناب فتاحی چند روز پیش هم در مورد بازی ذوب آهن و پرسپولیس مطرح شد که طبق قانون تا یک ساعت قبل از شروع بازی اگر سکوها توسط تیم میزبان پر نشد در اختیار هواداران میزبان قرار بگیرد. ما دخالتی در این مورد نمی‌کنیم و هیچ خواسته‌ای هم جز توجه به قانون و آیین نامه نداریم. ما هوادار بیشتری به تهران نمی‌بریم اما سپاهان در همه جای ایران هوادار دارد و ممکن است خیلی‌ها خودشان بیایند.

بیشتر بخوانید:

آغاز بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان

وی در ادامه افزود: ما در اصفهان پشت نیمکت خودمان را به هواداران پرسپولیس دادیم. شاید در همه دنیا جای مناسبی به مهمان ندهند اما ما انتظار داریم همان طور که جای مناسبی به تیم مهمان اختصاص می‌دهیم، با ما هم همانطور رفتار شود و این دیگر در اختیار برگزار کننده‌ها است. ما بیشتر از اینکه به این مسائل فکر کنیم به خود بازی فکر می‌کنیم و امیدواریم که از نظر فنی شرایط خوبی داشته باشیم و بازی خوبی برگزار کنیم.

تابش در خصوص داوری بازی مقابل پرسپولیس اضافه کرد: انتظار داریم هر داوری که قضاوت این بازی را بر عهده دارد با توجه به اهمیت و حساسیت این مسابقه قضاوت عادلانه ای داشته باشد. نظر خاصی در مورد داوری ندارم. امیدواریم که یک قضاوت عادلانه را روز جمعه ببینیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه صحبت‌های وی در خصوص جذب بازیکنان با نظر قلعه‌نویی باعث انتشار شایعاتی در برخی از رسانه‌ها شد، گفت: طبیعی است که مدیر یک باشگاه ورزشی بر اساس نظر سرمربی تیم یارگیری کند. این‌ها شائبه‌هایی است که برخی دوست دارند ایجاد کنند. هیچ اختلافی بین من و قلعه‌نویی نیست. همه کارها با هماهنگی صورت گرفته و فصل آینده هم ما به هیچ وجه در کار جذب بازیکن دخالت نمی‌کنیم. سرمربی تیم بر اساس تفکراتش تیم را می‌بندد و صحیح نیست ما در کار او دخالت کنیم. فصل آینده هم حتماً با نظر سرمربی، تیم را می‌بندیم. شاید در باشگاه‌های دیگر اینطور باشد که مدیرعامل بازیکن بگیرد و به سرمربی بگوید این بازیکن را تمرین بدهید اما در باشگاه ما اینطور نیست. حتی سرمربی نونهالان ما هم در مورد مسائل فنی تیم، استقلال کامل دارند.

وی در ادامه گفت: سوالی از من شد که چرا از فلان بازیکن استفاده نمی‌شود و من گفتم این نظر سرمربی است که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. ما در فوتبال بانوان هم با نظر سرمربی بازیکن جذب می‌کنیم. چینش تیم به من مربوط نمی‌شود. یک عده دوست دارند چنین شایعاتی درست شود. هیچ اختلاف نظری بین من و سرمربی تیم وجود ندارد. هیچ مشکلی بین باشگاه و سرمربی نیست. ما کاملاً هماهنگ هستیم. امیرقلعه‌نویی انتخاب باشگاه است و به او اعتماد کامل داریم. انشاالله همکاری ما هم ادامه خواهد داشت.

تابش در خصوص اینکه آیا نگران پرتاب گوجه در بازی روز جمعه نیست، گفت: ان شاالله که پرت نمی‌کنند. در بازی مقابل استقلال هم خیلی‌ها اصرار داشتند که چیز مهمی نیست و می‌خواستند آن را بردارند اما اجازه داده نمی‌شد. امیدواریم روز جمعه هیچ چیزی به داخل زمین پرتاب نشود و یک بازی سالم برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس