کد خبر 952885
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کنکور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طرحی، خواستار تغییر در شیوه برگزاری کنکور سراسری دانشگاه‌ها شدند.

به گزارش مشرق، محمد بیرانوندی رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی از طرح جدید نمایندگان مجلس برای تغییر در شیوه برگزاری کنکور خبر داد و گفت: جمعی از نمایندگان مجلس با تهیه طرحی، خواستار تغییر در شیوه فعلی برگزاری کنکور جهت پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های کشور شده‌اند که هنوز این طرح نهایی نشده است.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به برخی جزئیات طرح نمایندگان برای تغییر در شیوه برگزاری کنکور ورودی دانشگاه‌ها، اظهار داشت: نمایندگان، در این طرح خواستار این شده‌اند که شرایط برگزاری کنکور برای داوطلبان به‌گونه‌ای باشد که استرس کمتری به آنها وارده شود، البته نمی‌توان نافی شرایط رقابتی کنکور جهت ورود به دانشگاه‌ها باشیم.

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس تصریح کرد: طراحان طرح تغییر در شیوه برگزاری کنکور ورودی دانشگاه‌ها در بخشی از این طرح خواستار این شده‌اند که نمرات دو سال پایانی دوره متوسطه برای پذیرش در دانشگاه‌ها مدنظر قرار گیرد تا استرس کمتری به خانواده‌ها و داوطلبان وارد شود.

بیرانوندی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است امروز(دوشنبه، 2 اردیبهشت) جلسه‌ای با حضور برخی اعضای کمیسیون آموزش مجلس و نیز آقای لاریجانی رئیس مجلس، درباره نهایی کردن طرخ تغییر در شیوه برگزاری کنکور داشته باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس