تراکتورسازی

هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست خانگی تراکتورسازی مقابل پیکان پیگیری شد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید.

برای دیدن خلاصه بازی تراکتورسازی و پیکان اینجا کلیک کنید

عیس آل‌کثیر در دقیقه ۵۱ تک گل این دیدار را روی ریباند شوت بازیکنان پیکان و اشتباه محمدرضا اخباری به ثمر رساند تا تراکتورسازان دومین شکست متوالی خود را تجربه کنند. با این نتیجه شاگردان جرج لیکنز ضمن از دست دادن جایگاه دومی خود در پایان هفته بیست‌وششم و سقوط به رده چهارم، اختلاف‌شان با پرسپولیس صدرنشین به شش امتیاز افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

فروزان: با دلیل ثابت می‌کنم همه چیز سوءتفاهم بوده

موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او در این بازی به اشکان دژاگه، اکبر ایمانی و مسعود شجاعی از تیم تراکتورسازی و سیدمهران موسوی، مگنو باتیستا و امیرحسین کریمی از تیم پیکان کارت زرد نشان داد.

در دیگر بازی انجام شده امروز:

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر آغاز شد و با پیروزی یک بر صفر میزبان خاتمه یافت.

تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک صنعت‌نفت آبادان به پایان رسید. لوسیانو پریرا (۱۸) برای فولاد و جاناتان بالوتلی (۴۸، ۷۲ و ۴+۹۰) و طالب ریکانی (۶۴) برای صنعت‌نفت آبادان گلزنی کردند.

و همچنین تیم فوتبال پارس جنوبی جم از ساعت ۱۹ امروز (جمعه)، در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه تختی شهرستان جم، میزبان سپیدرود رشت بود که این دیدار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

جدول رده بندی لیگ برتر پس از شکست تراکتورسازی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • حسین IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    41 15
    سلام بر استیل اذین دوم با این همه .....
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    تراکتور رو باید از دیدارهای آینده محروم کرد. یه بار داور رو دستگیر می کنند، یه بار سنگ پرت می کنند، یه بار صندلی پرت می کنند، یه بار کاپیتان خودشون رو می زنند، یه بار دروازه بان خودشون رو به تبانی متهم می کنند بدون مدرک...بازی هم اندازه داره. به اسم پرشور هر غلطی می کنند! کنترل کنید . من خودم اصالتاً اردبیلی هستم. واقعاً نمی دونم چرا این افراد رو ورزشگاه راه می دن.
    • محمد IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
      ده ها برابر این اتفاقات در بازی های استقلال و پرسپولیس می افتد و هیچ اتفاقی نمی افتد بگذریم از مهندسی نتایج
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
      مهندسی نتایج چیه؟گل نزدید باختید دیگه.
  • US ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    من ترک و طرفدار تراکتور هستم، تیتر خبر ناانصافی هست، اخباری در این باخت نقش نداشت، بازیکنان تراکتور بغیر از اکبر ایمانی انگیزه و دوندگی نداشتند برعکس بازیکنان پیکان با انگیزه با و دوندگی زیاد توانستند بازی را ببرند، بازیکنان تراکتور در دو بازی اخیر خیلی بی کیفت بودند، این با
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    شکست تجزیه طلبان.
  • از تبریز US ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    من ترک و طرفدار تراکتور هستم، تیتر خبر با ناانصافی درج شده، اخباری در این باخت نقش نداشت، بازیکنان تراکتور بغیر از اکبر ایمانی انگیزه و دوندگی نداشتند برعکس بازیکنان پیکان با انگیزه با و دوندگی زیاد توانستند بازی را ببرند، بازیکنان تراکتور در دو بازی اخیر خیلی بی کیفت بودند، این بازی نشان داد که اسم ها بازی نمیکنند و انگیزه خیلی مهم است چیزی که بازیکنان تراکتور نداشتند بازیکنان تراکتور در این دو بازی نه تکنیک و نه تاکتیک داشتند و تقصیر را بی جهت گردن زمین بازی و داور و اخباری نیندازند. منتظر بودند داور یک پنالتی الکی بگیرد. توپها را از دست میدادند و پاسهای اشتباه و بی برنامگی مشهود بود.چرا این همه هزینه برا اسم میکنند، اگر ۶ نفر از بازیکنان تراکتور مثل ایمانی انگیزه و دوندگی داشتند تراکتور قهرمان میشد.
  • علی IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    این تیم اگر ده برابر این هم براش خرج کنند تیم بشو نیست. چون فرهنگ حاکم بر این تیم پائین است. فرهنگ هتاکی تهمت زدن به دیگران مقصر دانستن زمین و زمان موقع باخت. فرهنگ قوم گرایی.اصلا فوتبال به قوم گرایی مربوط نیست. اینها بحث فوتبال روکردن بحث ترک فارس. انگار نه انگار همه ما ایرانی هستیم.
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    باخت پرشورها ( بی شعور
  • حسن IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    فقط پان ترک ها و تجزیه طلب ها و طرفداران بزقورد دنبال تجزیه کشور و به آشوب کشیدن کشور هستند و در ورزشگاه شعارهای تجزیه طلبی سر می دهند و مردم را هم با شعارهای قومگرایی تهییج کرده و باعث اغتشاش و درگیری مردم با اقوام دیگر و نیروهای امنیتی می شوند
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    15 15
    مالک باشگاه های تراکتور و ماشین باید توجه داشته باشد که بایکنانی را جذب بکند که انگیزه داشته باشند، در بازی ماشین با استقلال در اواخر بازی که زمان به ضرر ماشین سپری میشد یکی از بازیکنان ماشین جلو دروازه بان استقلال خوابیده بود و میخواست او پاهایش را ماساژ بدهد تا زمان بگذرد و حسینی نیز امتناع میکرد، این نوع بازیکنان بدرد تیم نمیخورند، این همه هزینه تراکتور کردند در آخر نیز همان بازیکنان با اسم و بی انگیزه تیم را به این روز انداختند.
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    100 9
    مشرق برو سایت باشگاه تراکتور سازی ببین جدول رده بندی لیگ چطوری زدن
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    832 6
    ولی این تیم پرسپولیس می بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس