کد خبر 951296
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
وزارت امور خارجه فرانسه

وزارت امور خارجه فرانسه در پاسخ به سوالی در خصوص توییت‌های اخیر یک دیپلمات این کشور در خصوص غنی‌سازی توسط ایران پس از برجام، ادعا کرد که پاریس به اجرای برجام متعهد است.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه فرانسه در پاسخ به سوالی در خصوص توییت‌های اخیر سفیر این کشور در ایالات متحده آمریکا در خصوص غنی‌سازی توسط ایران پس از برجام، مدعی شد که پاریس به اجرای برجام متعهد است.

در پاسخ وزارت خارجه فرانسه آمده است: «فرانسه به اجرای برجام پایبند است و تا زمانی که ایران به تمام تعهدات هسته‌ای خود پایبند باشد، از آن حمایت می‌کند.»

بیشتر بخوانید:

عراقچی به ادعای سفیر فرانسه پاسخ داد

عقب نشینی سفیر فرانسه در آمریکا از مواضع برجامی

احضار سفیر جدید فرانسه در تهران به وزارت خارجه

وزارت خارجه فرانسه افزوده که برجام که به اتفاق آرا طی قطعنامه ۲۲۳۱ به تائید شورای امنیت سازمان ملل رسیده، عنصری کلیدی در نظام عدم اشاعه هسته‌ای و همچنین فاکتوری مهم در امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.

روز گذشته و در پی توییت‌های بحث‌برانگیز سفیر فرانسه در واشنگتن که در آخرین روزهای کاری خود به سر می‌برد، سفیر فرانسه در تهران در اولین روز کاری خود به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فراخوانده شد.

سفیر فرانسه در آمریکا نیز پس از جنجال‌آفرینی توییت‌هایش، شب گذشته اقدام به پاک کردن آنها کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
    2 0
    برو کشکت رو بساب.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
    2 0
    در حال حاضر برجام بجز تعهدات یکطرفه ایران چیز دیگه ای هم هست مگه ؟؟؟
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
    0 0
    کاش یکی پیدا می شد معنی حمایت فرانسه و در کل اروپا از برجام را برای ما توضیح دهد .اگر انجام تعهدات اروپا است که چنین چیزی اصلا وجود ندارد اگر حمایت از تعهد یک طرفه ایران به برجام است خسته نباشید از این حمایت .
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
    0 0
    درتونو داره گول میماله خر نشید
  • CN ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
    0 0
    گور پدرتون با اون پایبندیتون، فعلا که دوست و دشمن تحریمهاشونو علیه ایران برقرار کرده‌اند، نظام هم که نمی‌خواهد با آنها توافق کند، پس پایبندی به برجام چه معنی دارد؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس