21436-234536 (2).jpg

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله در شمال شرق استان صنعاء ضربات مهلکی را به نیروهای مزدور ائتلاف وارد کردند.

به گزارش مشرق، تازه‌ترین خبرها از شمال شرق استان صنعاء حاکیست، گروهی از رزمندگان یمنی حمله غافلگیرای را علیه نیروهای مزدور ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی در بخش «نهم» انجام دادند.

در جریان این عملیات، مواضع نیروهای مزدور ائتلاف در منطقه «حریب» در شمال شرق پایتخت یمن هدف قرار گرفت؛ دهها تن از نیروهای مزدور در این حمله کشته و زخمی شدند و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان وارد آمد.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله حمله‌ای دیگری را هم علیه نیروهای مزدور در جبهه «القلب» انجام دادند و در همان گام نخست موفق شدند شماری از آنان را از پای درآورند و به هلاکت برسانند.

از منطقه «المدفون» در بخش نهم در شمال شرق استان صنعاء خبر می‌رسد، نیروهای یمنی حملاتی را علیه مواضع و پایگاه‌های نیروهای مزدور ترتیب دادند و توانستند در این محور پیشروی کنند.

به گزارش مشرق، نیروهای یمنی در همان ابتدای عملیات، خطوط دفاعی نیروهای مزدور را در منطقه «المدفون» در هم شکستند و پس از درگیری‌های سنگین چند منطقه و پایگاه را بازپس گرفتند و به کنترل درآورند.

خبرها حاکیست، در جریان عملیات نیروهای یمنی در منطقه «المدفون»، خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی نیروهای مزدور ائتلاف وارد آمد و دهها تن از آنان در درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

یگان‌های پهپادی و موشکی جبهه مقاومت انصارالله پس از دریافت اطلاعات دقیق از نیروهای میدانی، انبارهای سلاح و تجهیزات نظامی نیروهای مزدور ائتلاف را در منطقه «فرضه» در بخش نهم هدف قرار دادند و ضربات مهلکی به آنان وارد کردند.

در حال حاضر، حدود ۱۰ درصد از مساحت بخش نهم در شمال شرق استان صنعاء که با استان مآرب هم مرز است از کنترل نیروهای یمنی خارج شده و به اشغال نیروهای مزدور ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی درآمده است.

به گزارش مشرق، نیروهای یمنی در بخش «نهم» در شمال شرق استان پایتخت در تلاش هستند تا تمامی مناطق اشغال شده را از نیروهای مزدور بازپس بگیرند؛ بخش نهم دروازه ورود به شهر صنعاء از محور شرقی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
    14 4
    خداوند متعال یار و یاورتان باشد. پیروز باد مقاومت اسلامی.
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
    1 1
    راه حل یمن حملات 1- شبانه (با دوربین ها دید در شب) تا پشتیبانی هوایی وجود نداشته باشد 2- مستمر هر شب 3- کوچک 4- در تمامی خطوط 5- خصوصا مناطق کوهستانی برای تخریب روحیه اشغالگران و نابودی قدرت تصمیم گیری اشغالگران است
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
    1 1
    خوب عقب نشینی در مناطق کوهستانی بی معنی است خصوصا ضالع و مارب باید مناطق کوهستانی این مناطق به همراه مناطق کوهستانی لحج خصوصا منطقه ظاهر باید به اغوش یمنی ها برگردد همه می دانند پشتیبانی هوایی در مناطق کوهستانی چیزی الکی است
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
    1 1
    خوب چرا با پهباد چیپ های موشک های ضدزره هدایت سیمی را به یمنی ها نمی رسانید مثل آی سی های تاو و کورنت و مالیوتکا
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
    1 1
    خوب باید یمنی ها باید در انتخابات شهرداری و شوراهای اسلامی برگزار و به جنبش اخوانی و جریان ناصری و سالم ابیض برای شرکت چراغ سبز نشان دهند اینطوری یمن بتدریج حیات سیاسی خودش را باز می یابد و فشارها بر عربستان و امارات افزایش می یابد و در روند گفتگوهای یمنی یمنی نیز موثر است انصار که بدنبال قبضه قدرت در یمن نیست
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
    1 1
    انصارالله باید تیپ های پهبادی یا حداقل گردان های پهبادی تشکیل دهد و پشت جبهه و مناطق تمرکز نیروهای سعودی را هدف قرار دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس