کد خبر 946531
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
تودیع و معارفه استاندار تهران

استاندار تهران گفت: در مورد سدهای استان تهران هیچ نگرانی وجود ندارد و حتی در بخشی فقط ۵۰ درصد از سدها پر شده است.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران روز سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان‌ها اعلام آمادگی کردند تا در صورت وقوع بحران بتوان از شرایط عبور کنیم.

وی تصریح کرد: مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های دولتی را در این شرایط لغو شده و آنها تا زمان وجود چنین بحرانی در محل خدمت حضور خواهند داشت.

محسنی بندپی اضافه کرد: استاندار تهران گفت: تا زمان برگشت به شرایط عادی این وضعیت و آماده‌باش استمرار دارد و بخشنامه‌ای از سوی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور ابلاغ‌شده که 24 ساعته در محل خدمت باشیم تا دسترسی به مدیران دشوار نباشد.

بیشتر بخوانید:

مردم تا 48 ساعت آینده سفری آغاز نکنند

خبر خوش رئیس بانک مرکزی برای سیل زدگان

فیلم/ دستور فوری فرمانده سپاه برای تخریب یک جاده

وی  یادآور شد: به همشهریان هشدار داده‌ایم که در کنار رودخانه‌ها هیچ خودرویی نباید توقف داشته باشد و اگر ساکن مناطقی هستند که در محور رودخانه‌ها قرار دارند، حتماً خودروهایشان را به داخل منازل منتقل کنند.

استاندار تهران ادامه داد: در مورد سدهای استان تهران هیچ نگرانی وجود ندارد و حتی در بخشی فقط ۵۰ درصد از سدها پرشده است.

محسنی بندپی با تأکید بر رصد دائمی 6 روددره کن، فشم، دربند، گلاب دره، فرحزاد و خرگوش‌دره بیان کرد: برای رفع موانع پیش روی آب و جلوگیری از توقف و پارک خودروها در اطراف روددره‌ها، به‌صورت مستمر این ۶ روددره رصد می‌شود.

وی اضافه کرد: در کنار این روددره ها موانعی وجود دارد که باید خودروهای خدمات رسان حضورداشته باشند و به‌سرعت این موانع را برداشته و مسیر را باز کنند.

استاندار تهران تصریح کرد: باید آمادگی کاملی در این بحران داشته باشیم چراکه یک بارش سه‌ساعته داریم و احتمال اینکه پهنه بارش سه‌ساعته به 10 دقیقه هم برسد وجود دارد.

محسنی بندپی در پایان‌بر لزوم اطلاع‌رسانی مستمر به مردم تأکید و خاطرنشان کرد: اگر همکاری مردم را داشته باشیم موفقیت ما 100 درصدی خواهد بود و اما اگر نتوانیم آنان را همراه کنیم باید شاهد ترس و دلهره باشیم و اقدامات ما تأثیرگذاری لازم را نخواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    2 7
    تهران سیل نمیاد . خیالتون راحت . من بچه تهرونم تهرون رو می شناسم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس