کد خبر 946524
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
بیرانوند  نمایه

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برنده دربی می‌تواند روند رو به جلوی خودش را حفظ کند.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران و پرسپولیس در حاشیه دیدار امیدهای ایران و عراق در ورزشگاه آزادی گفت: همه ما باید از تیم ملی امیدمان حمایت کنیم.

بیرانوند در خصوص صحبت با وینفرد شفر اظهارداشت: صحبت‌های ما دوستانه بود.

وی در خصوص اینکه آیا در مورد دربی با او صحبت کرده است؟ گفت: نه، در مورد دربی با او صحبت نکردم.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص شهرآورد ۸۹ که روز ۱۰ فروردین برگزار می‌شود، گفت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد، یک بازی احساسی بین هواداران دو تیم است، برنده این بازی می‌تواند روند رو به جلوی خودش را حفظ کند و مخصوصاً اینکه در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم می‌تواند برای آنها روحیه‌بخش باشد. ما هم تمام تمرکزمان را می‌کنیم که نتیجه لازم را بگیریم.

بیرانوند در مورد اهمیت این بازی گفت: شرایط سخت این بازی به خاطر فاصله امتیازی ما است، برنده این بازی ۱۰۰ درصد قهرمان لیگ ایران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اقدام روحیه بخش بیرانوند در اردوی امیدها

 

وی در مورد حضور ورزشکاران در مناطق سیل‌زده اظهارداشت: به هر حال ناراحت کننده است، واقعاً ناراحتم چون مردم سال ۹۸ را بد شروع کردند، مردم به خودشان کمک می‌کنند و ما هم مثل آنها هستیم. شاید بتوانیم به آنها روحیه بدهیم و برویم آنجا و کنار آنها باشیم اما مسئولین واقعاً باید رسیدگی کنند. با خبر شدم که در منطقه پلدختر در لرستان شرایط خیلی بدی دارند.

وی در ادامه گفت: مردم با من تماس می‌گیرند، یک کاری باید بکنند که وضع مردم درست شود، آنها حتی نمی‌توانند بیرون بیایند، شرایط خیلی سختی دارند، باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، با صحبت‌هایی که داشتیم امیدوارم اتفاقات خوب برایشان بیوفتد. من واقعاً نگران مردم هستم، دوست داشتم سال ۹۸ سال رؤیایی برای کل مردم باشد اما متأسفانه اینطور نشد.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که اگر شرایطش را داشت برای کمک به آنجا می‌رفت، گفت: شک نکنید، اتفاقی که امروز برای شهر من خرم‌آباد افتاد واقعاً اگر بتوانم از برانکو اجازه بگیرم خودم را به آنجا می‌رسانم شاید هیچ کاری از دستم بر نیاید اما برای روحیه مردم خودم را به آنجا می‌رسانم اما همانطور که گفتم بازی خیلی مهمی پیش رو داریم و این کار ما را خیلی سخت کرده است؛ مطمئن باشید بعد از بازی خودم را به آنجا می‌رسانم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه آیا مشکلات مالی آنها حل شده است، گفت: در این اوضاع اصلاً به مشکلات مالی فکر نمی‌کنم، مشکل ما، کشور ماست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م US ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    5 2
    کاشکی اجازه می دان، بری خیال ماهم راحتر بود رادو بهتر برای دربی،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس