کد خبر 946479
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
امیر تقی خانی

سخنگوی ارتش از آمادگی یگان‌های مختلف برای امدادرسانی احتمالی در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش، در خصوص اقدامات پیش‌بینی شده برای هرگونه امدادرسانی در صورت وقوع حوادث طبیعی از جمله سیل در تهران اظهار داشت: تمامی یگان‌های ارتش در تهران برای امدادرسانی به مردم در صورت نیاز در آماده‌باش کامل هستند و یگان‌های متعددی در مناطق خاص به ویژه مناطقی که از سوی سازمان هواشناسی و یا ستاد بحران اعلام شده مستقر شدند و همه پیش‌بینی‌ها برای امدادرسانی مناسب صورت گرفته است.

 

تقی‌خانی با اشاره به آماده‌باش یگان‌های مختلف در حوزه‌های مهندسی، اسکان و کمک‌رسانی خاطرنشان کرد:‌ چند دستگاه لودر و بلدوزر و تعداد زیادی چادرهای گروهی و امکانات برپایی آشپزخانه،‌ آمبولانس و خدمات ضروری پزشکی در نظر گرفته شده و تیپ 65 نوهد نیز برای امدادرسانی‌های خاص فراخوان شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

حرکت مجدد سیل به سمت شیراز/ فروکش کردن آب در منطقه آق‌قلا/وضعیت بحرانی استان لرستان‌ /حضور 7 هزار نفری بسیجیان در مناطق سیل زده+عکس و فیلم

وی تصریح کرد:‌ سایر نیروهای پیاده نیز برای کمک‌رسانی‌های انفرادی و گروهی در تهران پیش‌بینی شده و همه این نفرات و تجهیزات بر روی خودروهای کفی مورد نظر ترابری مستقر و آماده هستند تا در صورت نیاز به مناطق مختلف اعزام شوند.

سخنگوی ارتش خاطرنشان کرد:‌به منظور پشتیبانی از اسکان مردم برخی پادگان‌ها و مراکز آموزش سربازی ارتش نیز سازماندهی شده‌اند تا در صورت وقوع حادثه و در صورت نیاز بتوان مردم را در این مراکز اسکان داد.

تقی‌خانی تصریح کرد:‌علاوه بر تهران تمام یگان‌های ارتش در سراسر کشور و به ویژه مناطقی که اکنون با خطر سیل روبه‌رو هستند فراخوان شده و همه امکانات برای کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده فراهم است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    1 1
    ملت فدای ارتش غیرتمند است
  • AE ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
    0 0
    یاد اون شعار بخیر ارتش فدای ملت ملت فدای ارتش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس